Mrfluesikring Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg slapper av, plutselig stikker det i venstre hånd. Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hånden din sover... Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hånden din sover... 9223020[/snapback] Hvordan går det ann? den er ikke trøtt og jeg har ikke legget press på den Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg fikk ofte sånne stikkinger i fingrene og armene. Det var fordi jeg manglet jern, b12 og en del andre vitaminer. Det var en vanlig "symptom" sa legen min. Ellers kan det bare være at den har sovnet. Problemet med meg var at det skjedde ganske ofte. Ikke bare en sjelden gang. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk ofte sånne stikkinger i fingrene og armene. Det var fordi jeg manglet jern, b12 og en del andre vitaminer. Det var en vanlig "symptom" sa legen min. Ellers kan det bare være at den har sovnet. Problemet med meg var at det skjedde ganske ofte. Ikke bare en sjelden gang. 9223102[/snapback] Hørt rykter om det før av legen min at jeg manglet jern. Et variert kosthold rikt på jern er nødvendig for å opprettholde tilstrekkelige jernlagre. De viktigste kostkildene for jern er: * kjøtt, blod, innmat - ca. 20% * kornvarer - 30 - 35% * frukt/grønnsaker,poteter, fisk. Jeg spiser jo drit sunt da. Masse kjøtt; hval,lam, økologisk okse. fisk: Lofoten torsk, sei, makrell, frukt; masse bananer Kornvarer; havregryn Merklig det her as. Jeg har et bra kosthold. Kanskje det er fordi jeg beveger meg for mye!? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Legemer sovner fordi de ikke har optimal blodomløp, enten på grunn av posisjon av legemet, eller en stilling som hindrer blodomløpets gang. :-) Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Legemer sovner fordi de ikke har optimal blodomløp, enten på grunn av posisjon av legemet, eller en stilling som hindrer blodomløpets gang. :-) 9223308[/snapback] Ok? Hvorfor sovner ikke rumpa når man sitter på den da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fordi blodet som kommer til stumpen, kommer ikke fra tuppen av stumpen - der en sitter. Det kommer ovenifra. Men jeg vet at stumpen kan sovne. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Stikkingen i hånden kan også komme av at du presser på nerver. Synes jeg leste at deler av kroppen kan ikke sove, men at når stikkingen oppstå har armen i dette tilfellet nettopp våknet. Derfor denne stikkingen. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 har det sånn når jeg sitter på datan at hele foten sovner jeg det er bare godt da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå