Muttii Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ( Min forgje post her ble sletta, og jeg vet ikke hvorfor. Spør omigjen i en forenklet versjon. Slettes denne også, hadde det vært greit å vite hvorfor. Takk) Endelig bra Chip til 360 ? -------------------------------------------------------------------------------- Halla. Jeg ser etter en chip til 360 som er "usynlig" for MS. Altså, jeg kan spille brennte spill offline, men samtidig spille mine lovlige spill online! Nå nylig fant jeg denne her ; kan det være hva jeg ser etter? http://www.xbox-scene.com/xbox1data...EEZRuXBJauW.php eller http://www.mod-chip.com/en/xeno360.php Hvis dette er en usynlig chip. Vil den være det for alltid, eller blir det slik at jeg modder 360'en og etter en uke er det perm. ban? Takker for alle svar. Ps, 30 grader i bergen i dag! Kopierte meg selv fra en annen side : P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ( Min forgje post her ble sletta, og jeg vet ikke hvorfor. Spør omigjen i en forenklet versjon. Slettes denne også, hadde det vært greit å vite hvorfor. Takk) Gee, i dunno. Maybe because of this? # #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan si så mye som at hvis blir du oppdaget med moddet xbox er det permban uansett. Men lykke til. PS: Sol og varmt her også. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det er mye kulere å eie orginale spill da Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er ikke ulovlig å chippe en konsoll, men er ulovlig å snakke om hvordan man laster ned og brenner spilla. Så skal vel tro at denne går helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå