Fjatle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei. Jeg fikk en telefon fra ei som hadde klikket på en windows oppdatering (hun kjører Vista). Jeg er usikker på hvorvidt dette faktisk var Microsoft som står bak. Frykter det værste, men det stod på Norsk, og har til nå ikke hørt om norsk virus?? Uansett, nå får hun ikke startet PC'en i det hele tatt. Jeg skal ta turen bort i nærmeste framtid, men lurer på om noen har hørt om lignende, så jeg vet kansje hva jeg har å forvente?? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 er den helt død når man trykker på knappen? Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Altså, hun sa hun fikk opp Fujitsu Siemens logoen, og deretter ble det dødt. Fujitsu logoen er jo bare BIOS som starter, så jeg ser for meg at det bare er OS som ikke booter i det hele tatt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg er usikker på hvorvidt dette faktisk var Microsoft som står bak. Frykter det værste, men det stod på Norsk, og har til nå ikke hørt om norsk virus?? 9222960[/snapback] Det finnes virus/trojanere m.m. som smitter via norsktekstede popopp-bokser. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hehe høres ut som den enkleste utveien blir å formatere evt laste virus prog før windows loading! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå