laserskriver Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er nummer 55 på venteliste på en skole. Er det det i hele tatt noen sjangse for å komme inn? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Svært liten, men kommer veldig masse ann på hvilken skole og hvilken linje. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) allmenn.... Ganske populær skole Endret 6. august 2007 av laserskriver Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tviler -veldig- på at det er mulig for deg å få en plass på den skolen, dessverre. Takk heller ja til en annen skole. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jaja bare lurte. Er fornøyd med skolen jeg kom inn på jeg. Lurte bare på om det var en mulighet å komme inn på førsteønsket. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvilken plass var du på etter førsteinntaket, da? Siden du er 55 etter andreinntaket, altså. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Oi, og jeg som syntes jeg var veldig langt bak som nummer 22 på 1. valget og 19 på 2. valget :s Edit: Tror det er liten sjangs ja, hvis ikke veldig mange ikke møter opp på første skoledag eller mange sier nei til å komme inn... Endret 9. august 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå