Gå til innhold

HP nw8440 t7600 erfaringer?

vlkj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg!

Svar på spørsmålet ditt?

-----

Men ja, har en sånn maskin her på jobben, topp spekket. T7600, 2GiB RAM, 100GB 7200 HDD og mid-performance industrial skjermkort fra ATi er det vel.

Funker flott den, noe spes du lurer på? Skulle ønske jeg hadde flere kjerner/mere cache/raskere harddisk/buss hver gang jeg starter PC'n, for når jeg åpner Outlook/IE/Opera/Utforsker/MSN samtidig skjer ikke ting umiddelbart! *buhuu* :ohmy:

EDIT: Glemte jo å nevne sitronen i pølse, skjermen! 1920*1200 på 15,4 widescreen (både :love: og :cry: ). Herlig oppløsning, men herregud så smått i lengden, glad jeg har ekstern skjerm og bruker laptopens som extended når det trengs.

Husker forresten at jeg leste fra en her inne at den oppløsningen fantes ikke på bærbare, men så fikk han se at den fantes på 17" og modererte seg til at det ikke fantes på "vanlig størrelse" eller noe, vel, think again.

Endret av Wetatron
Lenke til kommentar

Takk for svar:) Skal ha meg ny laptop. Har idag en Acer Ferrari 4005 men den bråker som en støvsuger. Hvordan er det med støy og batterilevetid på HP'en?

Kom over den på MPX-bedrift til 13900,- Synest det virker som en kanon-pris?

Lenke til kommentar

Har ikke brukt den så veldig mye som bærbar, så har lite erfaring med støy og batteri.. Legger hodet inntil her på kontoret og hører at den suser, så er nok ikke verdens mest støysvake (har jo kraftige komponenter -> mer varme).

Kan ta og teste litt batteritid for deg nå jeg .. ;)

Lenke til kommentar

Se der ja..

Etter ca. halvannen time hadde jeg 6% (6 min i følge XP) batteri igjen. Da har jeg kjørt vanlig brightness osv + ekstern skjerm (dette trekker ikke mye strøm, men litt). WLAN har vært av tror jeg.

Jeg har ikke noe stort batteri, stikker ikke ut bak, tror heller ikke batteriet er innkjørt noe særlig, min har bare stått plugget i..

Min "konklusjon": En flott flyttbar arbeidsmaskin, kraftig og skjerm med ekstrem oppløsning. Ikke spesielt mobil, verken med størrelse/vekt og i hvert fall ikke batteritid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...