Nedward Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg lasta ned et python program fra python's hjemme side men det var ingen compiler med et, jeg fant heller ingen på siden... så jeg lurer på hvor jeg kan finne en? Lenke til kommentar
lauking Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Skal du kjøre et program med .py extension trenger du Python installert for dette. Bruker du Win må du laste Python ned, men med de fleste Linux-distroer følger Python med. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det skal også finnes en exe compiler til python.. Ta deg et søk på www.google.com og sjå ka du finner Lenke til kommentar
runeb Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Python er i utgangspunktet et tolket språk, og skal derfor ikke kompileres. Men det er helt sikkert noen som har lagd kompilatorer til Python, så sjekk google som ahdrage foreslår. Lenke til kommentar
talin_ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Compileren heter py2exe og du finner den på google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå