Gå til innhold

C&C: "A Child in Despair"


Aak1

Anbefalte innlegg

Comments and criticism.

 

Mitt andre forsøk på portrett ^^

Jeg må inrømme at dette bildet ikke var planlagt. Jeg var ute og tok bilder når nevøen min kom, så ble det naturligvis noen bilder av han. Deretter la jeg bildene inpå PC'n, å synes dette ble brukbart. Han hadde et artig, eller, oppgitt uttrykk, som bildetittelen passer bra til. Som er "A Child in Despair"

 

Jeg tror ikke han liker kameraet no serlig ^^

 

 

post-94759-1186440270_thumb.jpg

 

- Nikon D80 med 18-70mm kit (signatur)

- 1/125 sek

- 70mm

- F/4,5

- ISO-320

- Ingen blits

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er et meget fint billede, og et godt udtryk, du har fanget. Modsat relsafus synes jeg også godt om kompositionen - man får indtryk af at barnet kommer helt tæt på, med denne beskæring.

 

Til gengæld synes jeg ikke titlen passer. Nu har jeg selv et par stykker i dén størrelse, og "despair" er en følelse man kan observere ret tit, da der jo ikke skal meget til at få hele verden til at ramle sammen i den alder.

 

Barnet her ser mere ud som om han er midt mellem vantro og smil. "Utter disbelief" måske, frem for despair?

Lenke til kommentar

Fantastisk flott med fokusen på øynene, virkelig flotte detaljer der man kan synke inn i. Uttrykket var meget bra og, halvveis mellom undring og forundring, med antydninger til et lite smil og et håp om at kameraet ikke er så farlig som det ser ut som.

 

Alt i alt meget bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...