makila Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan du linke til annonsen, så vi kunne sett? Lenke til kommentar
Arndal Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ligg langt unna alt som har med Western Union å gjøre!! Seriøse selgere på Ebay bruker Paypal. At han sier det er noe tull med Paypaladressen hans sier det meste. Jeg har kjøpt en god del ting på Ebay og holder meg kun til selgere som bruker Paypal og har god feedback. Kjøpte faktisk et Panasonic NV GS400 videokamera fra Malaysia for 1 år siden til halve prisen i Norge. Mvh Arnstein Dale Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Paypal funker utmerket worldwide, bare spør de selv Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kan du linke til annonsen, så vi kunne sett? 9229065[/snapback] Den ble naturligvis fjærnet kort tid etter jeg tok kontakt. Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hva med denne http://cgi.ebay.com/Canon-EOS-1-D-Mark-II-...1QQcmdZViewItem ? Er kanskje den første Mark II n med mindre skjerm? Hvordan er den på iso støy i forhold til Nikon D80? Jobber som sirkusskolelærer og sjonglør og forestillingene er ofte innendørs og man behøver litt raske lukkertider for å fryse bevegelser. Gjerne også rask AF. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er ikke det gamle mark I? Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jo, hehe. Noen som går på en smell der gitt... Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er dere sikre på at det ikke er en Mark II DIGITAL? En tidligere Mark II N. Jeg kan ikke mye om disse kameraene, har bare lest litt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er dere sikre på at det ikke er en Mark II DIGITAL? En tidligere Mark II N. Jeg kan ikke mye om disse kameraene, har bare lest litt. Det er ganske sikkert en Canon EOS 1D (Mk I står ikke på kameraet, blir bare brukt om førsteutgaven av en modell). Med andre ord, bare 4.1MP, ikke 8 som det står i annonsen. Du kan se her: 1D Mark I 1D Mark II 1D Mark IIn Endret 8. august 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ok. Takk skal du ha. Da vet jeg at jeg ikke satser på den Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tja. Det er et genialt kamera. Så er helt klart noe å satse på, dog er prisen 50% lavere i Norge enn USA på 1D'ene (Er vel ganske sjeldent noe er 100% dyrere i USA når det gjelder foto, så er litt unikt det der) så jeg hadde heller kjøpt det i Norge hvis jeg skulle hatt et. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ok. Takk skal du ha. Da vet jeg at jeg ikke satser på den 9234568[/snapback] Nå har jeg ikke sett bildene oss Ebay. Men kanskje han ikke har det riktige bilde? Spørr personen som selger... Edit: Har nå sett på bildene. Og ser ut som det er han som har tatt de da (sikkert). Men da er det jo svindel fra selgeren. Endret 10. august 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå