Woolly Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) kan en pokemon plutselig bare bli borte fra lista? hvor kan den eventuelt ha havna? har ikke sluppet den fri eller lagt den igjen på treningsstudiet... EDIT...gjelder forresten pokemon diamond til DS. Endret 6. august 2007 av Woolly Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den har kanskje blitt flyttet til en annen box, hvis det er det samme systemet som på FR/LG/R/S. Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Å sjekke igjennom alle boksene var det første jeg gjorde, om du mener de boksene som er i pc'ene i de husene der man fyller opp liv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Merkelig Sikker på at du ikke har sluppet den fri? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pokemon!! XD Du har sikkert sluppet den fri.. Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har du nettopp fanget den eller har du hatt den lenge? Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Om dem er sluppet fri må jeg ha gjort det i en søvnløs tilstand... men kan jo være mulig. Hadde hatt den en stund ja. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om dem er sluppet fri må jeg ha gjort det i en søvnløs tilstand... men kan jo være mulig. Hadde hatt den en stund ja. 9233520[/snapback] Du glemte sikkert å save etter du fanget den....? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 har du prøvd å klona? for i så fall kan du miste den. Derfor drive ikkje eg med kloning Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har nok klart å slippe den fri om jeg har trykka feil eller noe, men den er jo ikke så vanskelig å få tak i... tok bare litt tid å evolve den. Har ikke klona noen enda og hadde lagra mange ganger etter jeg fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå