Gavekort Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du er modig, dum, kul og uforstålig! 9223164[/snapback] modig er jeg Dum er jeg ikke Kul kan diskuteres folk mener begge deler uforståelig ja litt 9223295[/snapback] akkuratt der var du forstålig Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vær nå ihvertfall tøff nok til å la noen andre skyte deg 4-5 ganger i ryggen fra samme avstand som du kommer til å bruke da - så du vet hvordan det kjennes Kanskje det er helt grei, kanskje du blir rimelig sjokkert over hvor vondt det er. Og for all del; vær obs på at han kommer til å snu seg mot deg. Treffer du ham i øyet fra et par meters avstand så har du blindet ham for livet og virkelig driti deg ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vær nå ihvertfall tøff nok til å la noen andre skyte deg 4-5 ganger i ryggen fra samme avstand som du kommer til å bruke da - så du vet hvordan det kjennes Kanskje det er helt grei, kanskje du blir rimelig sjokkert over hvor vondt det er. Og for all del; vær obs på at han kommer til å snu seg mot deg. Treffer du ham i øyet fra et par meters avstand så har du blindet ham for livet og virkelig driti deg ut. 9223347[/snapback] liker bedre "hemmet synet" siden det bare er snakk om et øye hvis du ikke får split Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du er modig, dum, kul og uforstålig! 9223164[/snapback] Ja, skikkelig modig....not Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei jeg skal skyte en venn av meg i ryggen med 10-20 skudd når han sover, han kan være beruset så han vil ikke merke så mye.Det er ikke direkte farlig det, da tenker jeg på varige men? Ekstraspørsmål: Hvor er billigste pistol og mest effektive, og er det 18års? Til alle skeptikere, bedrevitere, mammadalter, pessimister osv: Ikke skriv her, la meg være vill og leve et fett liv. Kanskje er jeg dust, men isåfall en lykkelig dust! Kan sikkert filme det og youtube'e det 9222499[/snapback] Du ber om hjelp til noe som faktisk kan volde endel skade. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg