Mottiman Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg kjørte en moped i 70 sone i ca 70km/t. Ble stoppet av politi som hadde kjørt opp bak meg. Han sa han skulle sende et forelegg. Får jeg noe utsettelse på førerkortet for bil eller? Bryr meg ikke så mye om mopedlappen blir indratt. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ikke dersom det var snakk om et forenklet forelegg. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg kjørte en moped i 70 sone i ca 70km/t. Ble stoppet av politi som hadde kjørt opp bak meg. Han sa han skulle sende et forelegg. Får jeg noe utsettelse på førerkortet for bil eller? Bryr meg ikke så mye om mopedlappen blir indratt. 9222464[/snapback] Du får 4200 kr i bot, eventuelt inndradd av trimm vis du hadde det. Nei man mister ikke lappen på moped får å blitt tatt for trimm, nei du får ikke utsettelse på førerkort. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Morsomt så bastant vi kan være her Men uansett, om dette er andre gangen du har blitt tatt, får du det forenkla forelegget samt utsettelse på førerkort. Mulig du blir fratatt mopedlappen og, usikker. Er det første gangen din, så får du bare forelegg, men hold deg unna trim fra og med nå av Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men uansett, om dette er andre gangen du har blitt tatt, får du det forenkla forelegget samt utsettelse på førerkort. Mulig du blir fratatt mopedlappen og, usikker. Flere kamerater har blitt tatt for trimming både to og tre ganger. Kun 4200 i bot og visning. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Høres ut som noen dyre mopeder. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men uansett, om dette er andre gangen du har blitt tatt, får du det forenkla forelegget samt utsettelse på førerkort. Mulig du blir fratatt mopedlappen og, usikker. Flere kamerater har blitt tatt for trimming både to og tre ganger. Kun 4200 i bot og visning. 9233157[/snapback] Her i gården har samtlige folk blitt utsatt bil lappen etter andre gangen de har blitt tatt. Er neppe noe som gjelder bare her. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ok. Jeg har aldri hørt om noen som får utsettelse etter to ganger, men da praktiserer de tydeligvis forskjellig forskjellige steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå