Gå til innhold

tips og kloke ord:k10d eller gx-10 og handel i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pixmania har jo også 14 dager returrett osv, samt mye enklere med tanke på garantier, reperasjoner osv.

9241939[/snapback]

 

si det igjen etter at du har tatt en titt i Webshopguiden

 

;)

 

er det  _en_ butikk eg held meg unna, så er det pixmania. :nei:

9244464[/snapback]

 

Orket bare å lese første side av tilbakemeldingene, og alle hadde karakter 6, med unntak av de som gav lavere karakter pga DHL leverte sent. Har selv opplevd dette mange ganger at DHL roter noe helt forferdelig, bl.a ved DOA returer på hardware.

Min pakke skulle nå sendes med Posten, så selv om Posten er i hardt vær om dagen, kommer jeg ikke til å henge avsender om transportøren er treg.

 

OT: Kanskje posten skulle bruke mer penger på logistikk, istedenfor reklame... dårlig reklame.

Endret av Banderaz
Lenke til kommentar

hadde du lest litt ut over i brukererfaringene hadde du oppdaget at sjølve handelen går heilt fint, men om noko går gale, slit ein med diverse service, og reprasjonar/erstatningar med produktet,

 

for å quote Afseth frå ein annan tråd:

 

''Hvis de legger seg ned på bakken og dør, så stiller du meget svakt med tanke på fem års reklamasjonsrett. Nomatica (samme system, fransk butikk som henvendte seg direkte til Norge) gikk konkurs for kort tid siden. Kundene der har ingen rettigheter så lenge kameraet er over garantitiden (normalt et år)''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...