Gå til innhold

Lage Master Sword i tre?

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Fann ikkje betre plass å poste tråden, men moderator kan alltids flytte den viss det trengs

Har tenkt litt på å lage Master Sword (sverdet til Link) i tre, og lurer på om nokon har tips. Tenkte på å kanskje lage sverdet i to delar; skaft og blad. Og berre lage eit slags hol i skaftet (då må skaftet vere tjukt/breidt nok) og stikke bladet ned i holet og feste det med ein skrue.

Andre måtar å lage skaftet/bladet på enn å spikke og håpe på det beste?

Kjem ikkje på meir no, fordi eg gjorde to ting på ein gong. Det lønner seg ikkje alltid. :(

Laga ei rask teikning:

post-125541-1186436094_thumb.jpg

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ihvertfall til å ta tid hvis du skal spikke det. Men hvis du blir skikkelig dreven, kan du jo lage Biggoron sword også. ;)

Angående festeløsningen din, må ihvertfall hullet ha perfekt størrelse så ikke bladet vaier sidelengs...

Lenke til kommentar

Har mekka to litt gode.

Bladet vaier ikkje sidelengs viss holet og delen på bladet eg skal stikke ned i holet er ovalt, men då må holet vere so lite at eg må trykkje litt (ikkje mykje) for å få det ned i.

Viss eg spikker kan det ta tid, ja, og viss eg spikker litt feil/for mykje av bladet eller liknande har eg dritet ned dassen og må lage nytt blad. Sånn er det med skaftet óg.

Edit:

Fann ikkje betre plass å poste tråden, men moderator kan alltids flytte den viss det trengs

Brukerbidrag>arbeidslogger. Blir sikkert flyttet.

Synest ikkje den passer heilt der, sidan det er under Hardware-delen, men kan jo flyttes viss andre/moderator meiner den burde vere der.

Edit 2: Ein ting til eg lurer på: Kva er dei andre orda for slire, skaft og blad? Meiner å ha lest det i Eragon (ei bok på rundt 800 sider), men eg gidder ikkje å lese gjennom heile den for å finne det ut.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

hmm jeg ser for meg at hvis du skrur rett inn i treet vil det begynne å bli løst etterhvert. Kjøp sånn metall ting(kommer bare ikke på navnet nå) du først setter inn i treet, deretter skrur du skruen inn i metalltingen. Da blir det MYE mer solid!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hmm jeg ser for meg at hvis du skrur rett inn i treet vil det begynne å bli løst etterhvert. Kjøp sånn metall ting(kommer bare ikke på navnet nå) du først setter inn i treet, deretter skrur du skruen inn i metalltingen. Da blir det MYE mer solid!

9225382[/snapback]

Kan du forklare litt betre? Evt. bilete.

Har ikkje fått gjort noko sidan skulen har byrja, men skla sjå om eg får tid til å byrje på bladet eller skaftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...