Syncronautus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hei! Har hatt vondt i ryggen i tre dager(se bildet), og lurer på om det kan være noe alvorlig. Kjennes ut som det er i muskelen, for gjør vondt når jeg snur meg i en spesielt rettning. (til høyre og "ned", eller når jeg løfter høyre arm.) Hva kan dette være? Er det noe som vil gå over snart? Mvh. Sync Endret 6. august 2007 av Syncronautus Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Har hatt vondt i ryggen i tre dager(se bildet), og lurer på om det kan være noe alvorlig. Kjennes ut som det er i muskelen, for gjør vondt når jeg snur meg i en spesielt rettning. (til høyre og "ned", eller når jeg løfter høyre arm.) Hva kan dette være? Er det noe som vil gå over snart? Mvh. Sync 9222207[/snapback] Kanskje du sitter feil forran pcen, kanskje du har sittet feil mens du har vokst noe som gjør at du vil ha store ryggproblemer resten av livet. Sad but True En liten tankevekker til de som er glade i pc Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Har hatt vondt i ryggen i tre dager(se bildet), og lurer på om det kan være noe alvorlig. Kjennes ut som det er i muskelen, for gjør vondt når jeg snur meg i en spesielt rettning. (til høyre og "ned", eller når jeg løfter høyre arm.) Hva kan dette være? Er det noe som vil gå over snart? Mvh. Sync 9222207[/snapback] Hvilket bilete? Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Har hatt vondt i ryggen i tre dager(se bildet), og lurer på om det kan være noe alvorlig. Kjennes ut som det er i muskelen, for gjør vondt når jeg snur meg i en spesielt rettning. (til høyre og "ned", eller når jeg løfter høyre arm.) Hva kan dette være? Er det noe som vil gå over snart? Mvh. Sync 9222207[/snapback] Kanskje du sitter feil forran pcen, kanskje du har sittet feil mens du har vokst noe som gjør at du vil ha store ryggproblemer resten av livet. Sad but True En liten tankevekker til de som er glade i pc 9222698[/snapback] Hei skinnbanken! Det er godt mulig at jeg sitter feil forran pc'en, men jeg tviler på at det har mye å si. Har knapt til tid å komme innom på kveldene eller før jobb. Jobber forresten på gulvet/lager i en Meny-butikk. Ofte tunge løft, så tviler ikke på at det kan være en grunn. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Har hatt vondt i ryggen i tre dager(se bildet), og lurer på om det kan være noe alvorlig. Kjennes ut som det er i muskelen, for gjør vondt når jeg snur meg i en spesielt rettning. (til høyre og "ned", eller når jeg løfter høyre arm.) Hva kan dette være? Er det noe som vil gå over snart? Mvh. Sync 9222207[/snapback] Kanskje du sitter feil forran pcen, kanskje du har sittet feil mens du har vokst noe som gjør at du vil ha store ryggproblemer resten av livet. Sad but True En liten tankevekker til de som er glade i pc 9222698[/snapback] Hei skinnbanken! Det er godt mulig at jeg sitter feil forran pc'en, men jeg tviler på at det har mye å si. Har knapt til tid å komme innom på kveldene eller før jobb. Jobber forresten på gulvet/lager i en Meny-butikk. Ofte tunge løft, så tviler ikke på at det kan være en grunn. 9222997[/snapback] tunge løft. Kanskje det er det at du ikke bøyer knærne når du løfter? Overbelastning osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå