Skarstard Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) BBC-serien Extras forteller historien til den mindre vellykkede skuespilleren Andy Millman, spilt av Ricky Gervais. Faktisk er han så lite vellykket at han ikke har hatt en eneste replikk i en film eller TV-serie noensinne. Hver episode (som det i alt er tolv av, fordelt utover to sesonger) har gjesteopptredener fra kjente skikkelser som Samuel L. Jackson, Orlando Bloom og Benn Stiller. Nå har jeg selv ikke kommet enn lenger enn sesong en, men hver og en av episodene har vært knakende morsomme (Kate Winslet som nonne med en forkjærlighet for telefonsex: det kan jo ikke gå galt). Jeg kan trygt si at Extras er noe det morsomste jeg har sett siden en av hallo-damene på NRK1 så ut til å ha glemt hva jobben hennes var og ble sittente i stillhet i hva som kunne ha vært timer, og serien anbefales til alle og enhver. Her kan du gjerne dele med oss andre hva du synes om serien (hvis du ikke har sett den ennå så se å få gjort det, og hvis du ikke liker den så har du ikke skjønt det) og hvor lang tid du tror det vil ta før vi får en dårlig amerikansk remake. Endret 6. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Extras - et av tidenes britiske show. Dette showet er dobbelt så pinlig som The Office, jeg føler meg fysisk uvel når jeg ser det. edit: Med Daniel Radcliff: http://youtube.com/watch?v=8PhSe1JZD1g Endret 6. august 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Aldri hørt om serien før, men må nesten ta en titt nå. Høres ivertfall bra ut. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Sesong 1 kan man nok få tak i på for eksempel Platekompaniet for så lite som en hundrelapp. Det er så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Eller på cdon.com til 79 kr (som til og med i morgen 7. august har fraktfri levering) Nå ble jeg litt nysgjerrig, får nesten sjekke ut denne. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå synes jeg at Extras er ganske langt vekk fra storheten som het The Office =) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Extras er dritbra. Minst like bra som The Office. Og episoden med Radcliffe er så jævlig bra Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Dobbeldiscutgaven av sesong en har forresten et fantastisk segment kalt Outtakes, som stort sett er 25 mintter med Ricky Gervais' gale latter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Extras er dritbra. Minst like bra som The Office.Og episoden med Radcliffe er så jævlig bra 9225328[/snapback] Jepp. Noe av det beste med hele serien er de mange artige kjendis-gjestene som benyttes. Dessuten er Ricky Gervais fortsatt like genial som i The Office. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når på ingen måte opp til The Office. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hah, det er helt genial spør du meg! De episodene med Orlando og Daniel er helt hysterist! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Extras tror jeg er den dårligste komi-serien jeg noensinne har sett. Det var ikke antydning til latter en eneste gang for min del. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Extras tror jeg er den dårligste komi-serien jeg noensinne har sett. Det var ikke antydning til latter en eneste gang for min del. 9368529[/snapback] Har du sett The Office? I så fall, mener du det samme om den serien? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hah, det er helt genial spør du meg! De episodene med Orlando og Daniel er helt hysterist! 9368218[/snapback] Summerer vel mine meninger om serien også. Anbefales! Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vet noen om en norsk eller skandinavisk side hvor man kan kjøpe sesong 2? Har såå lyst på den! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Platekompaniet har den, men det er farlig dyrt. http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=8247343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå