Gå til innhold

Extras - britisk humor på sitt beste.

Anbefalte innlegg

BBC-serien Extras forteller historien til den mindre vellykkede skuespilleren Andy Millman, spilt av Ricky Gervais. Faktisk er han så lite vellykket at han ikke har hatt en eneste replikk i en film eller TV-serie noensinne.

Hver episode (som det i alt er tolv av, fordelt utover to sesonger) har gjesteopptredener fra kjente skikkelser som Samuel L. Jackson, Orlando Bloom og Benn Stiller. Nå har jeg selv ikke kommet enn lenger enn sesong en, men hver og en av episodene har vært knakende morsomme (Kate Winslet som nonne med en forkjærlighet for telefonsex: det kan jo ikke gå galt).

Jeg kan trygt si at Extras er noe det morsomste jeg har sett siden en av hallo-damene på NRK1 så ut til å ha glemt hva jobben hennes var og ble sittente i stillhet i hva som kunne ha vært timer, og serien anbefales til alle og enhver.

Her kan du gjerne dele med oss andre hva du synes om serien (hvis du ikke har sett den ennå så se å få gjort det, og hvis du ikke liker den så har du ikke skjønt det) og hvor lang tid du tror det vil ta før vi får en dårlig amerikansk remake.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Extras er dritbra. Minst like bra som The Office.

Og episoden med Radcliffe er så jævlig bra :lol:

9225328[/snapback]

Jepp. Noe av det beste med hele serien er de mange artige kjendis-gjestene som benyttes. Dessuten er Ricky Gervais fortsatt like genial som i The Office.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...