jan__ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hei! trenger alvorlig hjelp til et irriterende problem jeg har, spiller cs:s for noen dager siden ble hovedkortet mitt ødelagt, jeg kjøpte nytt og fikk en til å sette i hovedkortet. satt meg ned og pcen virket fint, så plutselig mens jeg spiller cs:s fryser hele pcen(dette var etter 1times gaming) så formaterte jeg i tilfelle det var noe surr med driverne til lydkortet. satt meg ned... etter en god stund med gaming skjedde det samme igjen så skjer det oftere og oftere så tar jeg en reboot og det funker en stund igjen!! HJELP! tempraturene ser ganske greie ut på speedfan Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jaja. flash biosen du så skal det nok endre seg vettu:) Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan tok hovedkortet kvelden? Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) rulator hvordan flasher jeg bios? d_fender det vet jeg ikke plutselig var det bare ødelagt,lukta svidd og pcen skrudde seg av. også startern og skrur seg av igjen. hk > Asus M2N-X, nForce 520 Endret 7. august 2007 av jan__ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 rulator hvordan flasher jeg bios? d_fender det vet jeg ikke plutselig var det bare ødelagt,lukta svidd og pcen skrudde seg av. også startern og skrur seg av igjen. hk > Asus M2N-X, nForce 520 9223191[/snapback] har du floppy? du kommer til windows right? du kommer til windows loadingen? Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 jaja pcen funker fett den, men etter en times SPILLING ikke en time i windows klikker den i 5sek! den henger seg i 5 sekunder skjermen fryser seg det skjer ofte, er ikke spillet. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jaja pcen funker fett den, men etter en times SPILLING ikke en time i windows klikker den i 5sek! den henger seg i 5 sekunder skjermen fryser seg det skjer ofte, er ikke spillet. 9223257[/snapback] nei nei høres ut som bios versjonen ikke støtter hovedkortet:) da er det flashing som må til. har du msn? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 ... og de blinde skal lede de døve. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 jaja pcen funker fett den, men etter en times SPILLING ikke en time i windows klikker den i 5sek! den henger seg i 5 sekunder skjermen fryser seg det skjer ofte, er ikke spillet. 9223257[/snapback] nei nei høres ut som bios versjonen ikke støtter hovedkortet:) da er det flashing som må til. har du msn? 9223307[/snapback] ja rulator Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 det virker som den rett og slett ikke takler spillet(cs:s) jeg går rundt med 200FPS fikk aldri fpsdrop med det gamle hovedkortet! nå droppern ned på 5-10 så jeg ikke ser en dritt så går det 5-10sek så er den tilbake på 150-200. skjedde etter nytt hovedkort.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 det virker som den rett og slett ikke takler spillet(cs:s) jeg går rundt med 200FPS fikk aldri fpsdrop med det gamle hovedkortet! nå droppern ned på 5-10 så jeg ikke ser en dritt så går det 5-10sek så er den tilbake på 150-200. skjedde etter nytt hovedkort.. 9226650[/snapback] joa, men i og med at det fryser er det et typisk prob. hadde det før jeg å. eller gamle eiern av hovedkortet mitt:) Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 men greia rulator er at når jeg sitter på ventrilo og snakker og det klikker ingame hører de meg på vt mens spillet fryser!! så er det fortsatt det? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 men greia rulator er at når jeg sitter på ventrilo og snakker og det klikker ingame hører de meg på vt mens spillet fryser!! så er det fortsatt det? 9229716[/snapback] da blir jeg litt misstenklig skal snart hjem:P kan ta det på msn later:) Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 men greia rulator er at når jeg sitter på ventrilo og snakker og det klikker ingame hører de meg på vt mens spillet fryser!! så er det fortsatt det? 9229716[/snapback] da blir jeg litt misstenklig skal snart hjem:P kan ta det på msn later:) 9229787[/snapback] Tar det på msn imorra, må stikke nå Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ok oppdaterer post oppsett AMD athlon 6000+ Asus M2N-X, nForce 520 Kingston DDR2 HyperX PC6400 noe mer dere lurer på? nye ting jeg måler harddisken under gaming, etter en 10minutters spilling er harddisken på 42-43 er dette for varmt? det her skjer ikke i windows! kun i spill! Endret 8. august 2007 av jan__ Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 for dere som spiller cs:s så har jeg oppdaget enda en ny ting!! når jeg skriver net_graph 3 så jeg får loss,choke,ping,fps info når den fryser så går FPS(frames per second) ned til 10 men en rar ting jeg har oppdaget er at pingMS går opp til 300ms, så begynner fpsen å gå opp samtidig går pingms ned!! men når jeg holder inne tab og ser vanlig ping så er den ikke høyere! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) hehe trokke bios støtter cpu i og med at du har 6000+^^ edit: men merkelig at de fortsatt hører deg på vt og at det bare fryser litt Endret 8. august 2007 av rulator Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 hovedkortet støtter jo AM2? Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 trenger uber hjelp her! noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hovedkortet støtter jo AM2? 9240651[/snapback] ja samma om hovedkortet støtter am2. biosen støtter stadig muligens ikke cpu:) prøver du med en amd 4000+ kan det hende den har støtte liksom, men flash:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå