Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN og videooverføring

Anbefalte innlegg

Får det bare ikke til å fungere. Har NextGenTel med Netopiaruteren. Etter mye styr så får jeg endelig overført filer via MSN (Selv om jeg ikke kan se hvor mye som er igjen pga hele den tingen hvor det skal dukke opp en og en firkant etter hvert som den uploader alltid er helt full) men videooverføring fungerer altså ikke..... HAr akkurat fått meg digitalt kamera og bruker dette som PC CAM. Har lekt meg litt med andre software og funnet ut at det fungerer ja, og når jeg installerte det i MSN så så jeg meg selv i previewen. Men når jeg skal starte en samtale med andre er bildet helt svart bortsett fra msnikonet svakt transparent i bakgrunnen der... :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fint mulig og få det til og virke .

Men det er mye lettere og laste ned Eyeball Chat fra www.eyeball.com .

:D

Our patent-pending Any-Bandwidth™ and Any-Firewall™ Technologies ensure the best possible video quality over any Internet connection and desktop, and across any firewall.

Lenke til kommentar

Joda, sikkert greit det programmet der, men problemet er at jeg skulle helst brukt noe som de fleste jeg kjenner og vet om bruker. Var nødt til å bytte fra ICQ til MSN pga dette og nå vil jeg iallefall prøve å bruke MSN...

Lenke til kommentar
Joda, sikkert greit det programmet der, men problemet er at jeg skulle helst brukt noe som de fleste jeg kjenner og vet om bruker. Var nødt til å bytte fra ICQ til MSN pga dette og nå vil jeg iallefall prøve å bruke MSN...

Det er en msn klient ..

Det er en klient for de fleste chat progs ..

Du kan tilogmed få den til og ta icq .

Lenke til kommentar
Får det bare ikke til å fungere. Har NextGenTel med Netopiaruteren. Etter mye styr så får jeg endelig overført filer via MSN (Selv om jeg ikke kan se hvor mye som er igjen pga hele den tingen hvor det skal dukke opp en og en firkant etter hvert som den uploader alltid er helt full) men videooverføring fungerer altså ikke..... HAr akkurat fått meg digitalt kamera og bruker dette som PC CAM. Har lekt meg litt med andre software og funnet ut at det fungerer ja, og når jeg installerte det i MSN så så jeg meg selv i previewen. Men når jeg skal starte en samtale med andre er bildet helt svart bortsett fra msnikonet svakt transparent i bakgrunnen der... :grumpy:

Hvordan fikk du filoverføring til å virke i msn? Har selv ngt og netopiaruter

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du filoverføring til å virke i msn? Har selv ngt og netopiaruter

Det er bare og oppdatere netopia til siste versjon fra www.netopia.com

og innstalere msn 5.o i xp så virker det (forutsatt at du ikke har rota for mue med portene) .

Lenke til kommentar
Hvilken port er det MSN bruker når man sender ut filer?

Har ikke kjørt scanner på dette men har du oppdatert deg fra netopia.com

så virker dette (tror det er en aplication layer gateway) .

Får du ikke sendt filer med MSN kan du jo sende med Eyeball.

Lenke til kommentar
Jeg har Telenor DRITT adsl og en dlink 804 router, men må åpne porten som msn bruker for og sende...

Er eyeball et program som blir intgrert i MSN eller noe? Gidder ikke laste ned nå siden jeg ikke sitter på min egen maskin atm.

Eyeball (den kan sende file gjennom fierwall) er en klient som du bruker istedenfor MSN , den støtter MSN .

Du kan prøve og åpne port 6891 .

Har du MSN 5 ? .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...