Innos Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skal ha ein 32" LCD-TV som skal brukast saman med ein berbar pc som skal fungere som HTPC (då gjennom VGA). Har sett på disse fire: Toshiba 32A3000P Hyundai HLT-32V2 Tatung V32MCHK Skal hovudsakleg brukast til å se filmar/seriar direkte frå pc, men også noko konsollspeling. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ingen? Må ha svar denne veka då Hyundaien er på tilbud. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå vet jeg ikke så mye om de andre modellene enn Tatung sin, men du finner knapt en modell som har fått så mye skryt som Tatungen til den prisen. 1:1 pixelmapping, aluminiumramme (de fleste andre er i plast) og skryt for veldig god bildekvalitet ved bruk av PC/HD-materiale. Selv selger vi LCD og Plamsa der jeg jobber, og privat bruker jeg V32MCHK. Kan derfor si at om jeg ikke er ekspert, så har jeg i alle fall noe peil, og jeg er storfornøyd med min Tatung. Du har sikkert lest denne tråden: Tatung 32" til 5000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå