Landeplagen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg trodde det ble automatisk når man har på widescreen på konsollen, men det blir det altså ikke. Alt blir strukket. Stygt å se på. Kjører komponent-kabel. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er dette (1)Xbox eller (2)Xbox 360? 1) For å få 480p må du forandre EEPROM til NTSC. Da vil du få widescreen i Halo. 2) Du må aktivere widescreen i settings. Husker ikke helt detaljene, men du finner ut av det:) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Xbox 360, ja. Mener du settings på System Blade? Det har jeg gjort. Står på "Widescreen" og "480p". Bildet blir likevel tydelig strukket. Har 16:9 widescreen før noen spør... I settings i spillet er det jo ikke noe sånt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Spilte Halo 1 og Halo 2 med en kompis på Fredag/Lørdag, på Xbox 360. Halo 2 gikk automatisk til widescreen, mens Halo 1 ikke gjør det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Halo 2 gikk automatisk til widescreen, mens Halo 1 ikke gjør det. 9223552[/snapback] Hvilken ratio har det? Mente å tro at alle spill kjørte samme ratio naturligvis, men her hard jeg 16:9 og bildet blir strukket. Siktet ser ut som et egg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Halo 2 gikk fint i 16:9, Halo: Combat Evolved gikk i 4:3 eller hva det heter, ikke strukket ut eller noe, bare svarte felt på sidene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Halo 2 gikk fint i 16:9, Halo: Combat Evolved gikk i 4:3 eller hva det heter, ikke strukket ut eller noe, bare svarte felt på sidene. 9261158[/snapback] Ja, men man ser at det blir litt strukket. Ikke nevneverdig når man "er" i spillet, men når man vet at det finnes bedre så... Finnes jo innstillinger på TV'n som gjør at jeg kan spille i 4:3 på Halo 2 også, men foretrekker på langt nær et små-strukket bilde med full skjerm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå