cfcmegafan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hei! eg skal kjøpe meg ein tv, og lurte på om dette er ein tv eller veggfeste? er det i tillfelle noe å satse på? kom gjerne med fleire forslag.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Fint om du kan skrive litt mer spesifikt ang bruksområde på tven din, se på denne malen her feks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218 Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 først og fremst, lurte eg på om det eg linka til var ein tv... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehehe, joa - skal vi se . Det der er en bug i kelkoo ja, det er et veggfeste og ikke en tv som det linkes til, selv om du er på siden for tven. Etter min erfaring er www.prisguide.no et bedre sted en kelkoo når det gjelder å lete etter priser på tver. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mitt tips er å lete litt mer rundt på forumet her før du lager en tråd som dette. Jeg registrerer 11 tråder om akkurat tips til 32" TV bare på forsiden av dette forumet. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ja.. men eg lurte i første ommgang på om linken min var ein tv. men no kan moderatorane stenge denne tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå