Gå til innhold

Samsung 226BW og ps3 ?

Modac

Anbefalte innlegg

Hey..

Tenker på å bestille ps3 nå, men har ikke akkurat noen tv å skryte av, så lurte på om det er mulig å koble den opp mot min pc skjerm ? (samsung 226BW)

Er ikke akkurat noen ekspert på området, så om noen som har peiling gidder å fortelle meg litt hadde det vært genialt :)

Har hørt at det kansje funker med å kjøpe et tv-kort og koble ps3en opp mot den, men for min del høres det heller tvilsomt ut :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey..

Tenker på å bestille ps3 nå, men har ikke akkurat noen tv å skryte av, så lurte på om det er mulig å koble den opp mot min pc skjerm ? (samsung 226BW)

Er ikke akkurat noen ekspert på området, så om noen som har peiling gidder å fortelle meg litt hadde det vært genialt :)

Har hørt at det kansje funker med å kjøpe et tv-kort og koble ps3en opp mot den, men for min del høres det heller tvilsomt ut :\

9221547[/snapback]

Dette burde fungere utmerket ja.. Trenger ikke tv-kort. Bare koble dvi eller hdmi eller hva du har fra ps3 til dvi på skjerm.

Har en kompis som har gjort lignende med xbox og annen skjerm. Han er veldig fornøyd.

Endret av WildRover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...