Gå til innhold

Pinnacle DC10 o win 2000 o Win XP drivers

Anbefalte innlegg

Hej

Kan noen hjeple mej med att komma tillrätta med att få mitt Pinnacle Studio DC10+ att fungera med Windows XP och Windows 2000. Pinnacle ser ikke ut att ha uppdatert drivrutiner till att använda dette kort på nyere operativsystemere.

Vore glad om nåen kun hjelpe meg med tips hur jag skall gå tillväga med att finne drivers.

Gott nytt år på er allesammens

göran fra Sverige

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet med Pinacle Studio kortet (ikke studio DV). Etter en del leting på Pinacle sine sider så fant jeg ut at de ikke lagde drivere for det kortet i Win2000, da dette ble regnet som et OS for profesjonelle brukere og Studio kortet var ikke beregenet for proffesjonelle. Personlig så har jeg aldri i mine mange år i databransjen hørt en så idiotisk argumentasjon. Jeg måtte installere Win98 igjen.

Kanskje det er samme problemet med DC10

Lenke til kommentar

DON'T YOU WORRY !!

JEG ER GANSKE IRRITERT PÅ PINNACLE........

MEN I FØLGE HJEMMESIDEN DERES SIER DE AT DET SNART KOMMER STUDIO DC 10 DRIVERE FOR WINDOWS XP.

DET ENESTE SOM STINKER ER AT VI MÅ OPPGRADERE TIL STUDIO 7 (PROGRAMMVARE), OG DET KOSTER PENGER !!

MEN JEG TROR AT VI SOM EIER STUDIO DC-10 KAN FÅ TILSENDT STUDIO 7 OG "BARE" BETALE FRAKT OSV.

JEG HAR IKKE HELT FUNNET UT AV DETTE ENDA, MEN NÅR JEG FÅR DET TIL Å VIRKE I XP SKAL JEG SI I FRA !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...