Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 tenkte jeg skullebestille nå fra amazon.com nån som har erfaringe med det? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kjøpte en sjelden Ringens Herre boks der, fikk ingen problemer. Ellers er Amazon greie, men de har noen rotete nettsteder. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har kjøpt 2 ting derfra, og det tok vel ca. en uke før de kom. Jeg har ikke hatt noe problemer med dem Lenke til kommentar
plex- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kjøpt både fra amazon.com og amazon.co.uk - ingen problemer noengang. Bare å huske på de vanlige tollreglene og at påse at fraktkostnadene ikke blir skyhøye (får oppgitt når du sjekker ut fra stedet selvsagt). Bestilte noen bøker fra amazon.co.uk samtidig som jeg bestilte noe fra en av våre kjære nettbutikker i sandefjord. Den fra amazon kom først frem og kostet det samme i frakt! Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 um hvile tollregler? Blir første gang jeg bestiller noe uten fra norge i så fall Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 um hvile tollregler? Blir første gang jeg bestiller noe uten fra norge i så fall 9222216[/snapback] Det leser du HER. Bøker er momsfrie. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå