Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vet du din egen blodtype?

Newt32

Vet du din egen blodtype?  

333 stemmer

1. 1. Vet du din egen blodtype?

• Ja
      103
    • Nei
      212
    • Bryr meg ikke
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Bryr meg ikke"-alternativet er litt tullete, hvis man har lyst på ordentlig statistikk. For enten vet man det, eller ikke.

Jeg aner ikke hvilken jeg har.

Det finnes da folk som ikke bryr seg i det hele tatt også da ;)

9227636[/snapback]

Da kan jo det være et alternativ som det her også: Nei, men vil vite.

Som sagt, for at det skal bli ordentlig statistikk så må det bare være ja eller nei.

De som svarer at de ikke bryr seg kan jo godt vite det, så da blir tallene feil. ;)

Lenke til kommentar
Da kan jo det være et alternativ som det her også: Nei, men vil vite.

Som sagt, for at det skal bli ordentlig statistikk så må det bare være ja eller nei.

De som svarer at de ikke bryr seg kan jo godt vite det, så da blir tallene feil. ;)

Altså, har aldri sagt at jeg vil ha noe statistikk. Har sagt at det blir interessant å se hvor mange som vet sin egen blodtype her på forumet. Og resultatet var som jeg trodde, mange viste den ikke. Så egentlig har jeg fått mitt svar.

Lenke til kommentar

jeg vet ikke min, pappa vet ikke. mamma vet ikke :s ikke sine egne en gnag :s rare greier..

skulle ta en test på skolen i naturfag, men ble aldri noe av pga vi hadde ikke penger tydlivis .S

btw, det som ble nevnt tidligere her med holde sammen fingrene og heter du gunn og slikt...

ble jogrt noe lignende på meg.. var at man skulle stå og holde armen rett ut, også la hun f.eks en pakke salami i hånda i, og prøvde å dytte den ned.. det funka ikke..... så kom hu med en kvartliter melk.. den klarte jeg faen ikke holde igjen...

fikk bekrefta hos legen at jeg er melkeintolerant :Pahaha creepy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi hadde en lab i narturfags timen på VGS for mange år siden hvor vi skulle finne ut blodtypen våres. Jeg fikk A og fikk det bekreftet igjen når jeg kom i militæret.

9227814[/snapback]

Vi hadde akkurat det samme. Jeg fikk A som resultat (og skrev det på en liten gul lapp og festet inn i penalet så jeg ikke skulle glemme det :p), men om det var A+ eller A- husker jeg ikke.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Var hos fastlegen min i går, og han sa at jeg måtte ha en skikkeli grunn for å vite blodtypen min. Vi får ikke vite den bare fordi vi vil vite den. Sikkert derfor det er så mange som ikke vet den.

Han sa at gravide og de som er i millitæret får vite den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...