Gå til innhold

[Løst][LOTRO]Flytte over char


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

har nå lånt meg en venns acc for at jeg må kjøpe meg spillet.

det jeg lurer på er om det er mulig å flytte over den char jeg spiller på til min acc når jeg får spillet?

9221282[/snapback]

 

Google: LOTRO Character Transfer

 

Resultat: Abrakadabra.

 

Flytte mellom server er en helt ordinær prosedyre som er mulig i en del MMORPGS, å flytte 1 character fra 1 account til en annen er noe annet.

 

Send ticket til GM om dette, da dette er noe uklart.

Lenke til kommentar

Google: LOTRO Character Transfer

 

Resultat: Abrakadabra.

 

Flytte mellom server er en helt ordinær prosedyre som er mulig i en del MMORPGS, å flytte 1 character fra 1 account til en annen er noe annet.

 

Send ticket til GM om dette, da dette er noe uklart.

9229513[/snapback]

 

Det var så vanskelig ja :blush:

takk :)

men hva mener du med "å flytte 1 character fra 1 account til en annen er noe annet." ?

Lenke til kommentar
Jeg og resten av vennene mine som spiller dette spillet har laget Han vi er på Estel. En fransk server eller no.. Så en oppdatering som kommer gjør så vi kan Flytte mellom server?? Alle snakker Fransk der så det er ingen andre fra norge det, bare oss..

9231656[/snapback]

 

den er lei :dontgetit:

ja etter sånn jeg forsto det i postene over kan du det, men du må betale 150 kr.. ($24,95pr.move)

Lenke til kommentar
Jeg og resten av vennene mine som spiller dette spillet har laget Han vi er på Estel. En fransk server eller no.. Så en oppdatering som kommer gjør så vi kan Flytte mellom server?? Alle snakker Fransk der så det er ingen andre fra norge det, bare oss..

9231656[/snapback]

 

den er lei :dontgetit:

ja etter sånn jeg forsto det i postene over kan du det, men du må betale 150 kr.. ($24,95pr.move)

9231727[/snapback]

 

Leste litt i betingelsene:

 

Characters can be transferred if:

* The world that the player is requesting to transfer is currently accepting new characters.

* The character has not been transferred in the past 90 days.

* A review of the players account does not reveal any (current and/or previous) Terms of Service or Code of Conduct violations

* The player account has a valid credit card on file.

 

så det betyr at du kan ikke flytte den over hvis du ikke betaler med visa?

jeg bruker Gaming card. kan ikke jeg det da :ohmy:

Lenke til kommentar
Hei

har nå lånt meg en venns acc for at jeg må kjøpe meg spillet.

det jeg lurer på er om det er mulig å flytte over den char jeg spiller på til min acc når jeg får spillet?

9221282[/snapback]

 

Google: LOTRO Character Transfer

 

Resultat: Abrakadabra.

 

Flytte mellom server er en helt ordinær prosedyre som er mulig i en del MMORPGS, å flytte 1 character fra 1 account til en annen er noe annet.

 

Send ticket til GM om dette, da dette er noe uklart.

9229513[/snapback]

 

Jeg spurte en GM, men fikk "No, it's not possible" når det kom til server-flytt. For ellers ville jeg spillt enda. :p

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker på hva du mener med betale videre, men det koster pneger å bytte server i de fleste tilfeller i woW også, det å flytte en karakter i fra en konto til en annen er heller ikke gratis der.

 

gratis server bytte i warcraft er kun en gang i blant og da kun fra noen forhånds bestemte servere til andre forhånds bestemte servere.

Lenke til kommentar
er ikke helt sikker på hva du mener med betale videre, men det koster pneger å bytte server i de fleste tilfeller i woW også, det å flytte en karakter i fra en konto til en annen er heller ikke gratis der.

 

gratis server bytte i warcraft er kun en gang i blant og da kun fra noen forhånds bestemte servere til andre forhånds bestemte servere.

9249220[/snapback]

 

hmm ok

men di fleste vennene mine spiller også wow :p

så vi får se hva det blir til ;)

 

Takker alle for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...