sollys Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen andre som synes det er teit at videone ikke "lagres" før en viser stort bilde og at det ikke går å trykke tilbake knappen uten at det loader. Hver gang jeg er borti videoene her på gamer blir jeg lei altså... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg irriterer meg også over at man ikke kan se videoen på nytt, uten å laste den en gang til. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 En ting som irriterer meg er att videoen ikke bufrer før man trykker play første gangen.. Videoen burde startet buffringen med en gang man kom inn på siden. (Er det kanskje det tråstarter mener?) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Heisann, da er jeg ferdig med første revisjon av videospilleren. Det er nå mulig å dra volumknappen fram og tilbake, det er lettere å skjønne hva som faktisk er lastet og det er sjeldnere nødvendig å starte lastingen helt fra nytt. Noen andre som synes det er teit at videone ikke "lagres" før en viser stort bilde og at det ikke går å trykke tilbake knappen uten at det loader. Hver gang jeg er borti videoene her på gamer blir jeg lei altså...9221161[/snapback] Jeg er litt usikker på hva du mener med å "vise stort bilde", men nå skal det være slik at du slipper å vente på lasting hvis du trykker på tilbake-knappen. Jeg irriterer meg også over at man ikke kan se videoen på nytt, uten å laste den en gang til.9258569[/snapback] Dette skal altså nå være i orden. En ting som irriterer meg er att videoen ikke bufrer før man trykker play første gangen.. Videoen burde startet buffringen med en gang man kom inn på siden.9259528[/snapback] Dette punktet er vi ikke helt sikre på enda, men vi har notert oss det ned som et ønske. Der vi bruker videoer i artiklene er det ikke sikkert man ønsker å spise båndbredde med mindre brukeren eksplisitt sier at han/hun ønsker å se videoen. Vi skal se mer på dette. PS: Hvis dere ikke ser noen endring så tøm cache og prøv å få nettleseren til å lese materialet på nytt (ved å trykke F5 eller Ctrl-R). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En ting som irriterer meg er att videoen ikke bufrer før man trykker play første gangen.. Videoen burde startet buffringen med en gang man kom inn på siden.9259528[/snapback] Dette punktet er vi ikke helt sikre på enda, men vi har notert oss det ned som et ønske. Der vi bruker videoer i artiklene er det ikke sikkert man ønsker å spise båndbredde med mindre brukeren eksplisitt sier at han/hun ønsker å se videoen. Vi skal se mer på dette. 9286470[/snapback] Dette kan jo være noe som kun brukes på de store videoene. Jeg har sett at videoene i artikkelene er nedskalert. Da bør det vel være mulig at den ikke buffrer i artikklene, men de i "full size" buffrer før man trykker play? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå