tefal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Valget står mellom disse to kameraene og då lurer eg på om noko som erfarliger med dei? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vi lanserer en test av C-5050 i løpet av få dager. S602z har vi også test av fra før. MLW Lenke til kommentar
SirPzaiko Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Heisann. Jeg har akkurat fått meg et Olympus 5050Z og er hittil storfornøyd. Har tatt bilder av alt mulig rart, og er storfornøyd med alt! Har riktignok bare hatt kameraet i en uke, men.... Tror ikke jeg kommer til å bytte det på en stund.... Eneste som er litt irriterende og plagsomt er den relativt støyende zoomen.... Linsa bråker fælt på vei ut og inn. Ellers har ikke jeg noe å sette fingeren på! Lykke til med valget! - Sirpzaiko PS: Jeg stilte omtrent det samme spørsmålet for en måned siden (ca) Så hvis du blar deg bakover i forumet kan du jo se hva folk hadde å si den gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå