Gå til innhold

Notebook Service fra Alienware

Anbefalte innlegg

Du må regne med å betale 25% mva når den kommer over grensen. 5 års reklamasjonsrett har du heller ikke og må betale for utvidet garanti (som nevnt over). Hvis noe skjer med den må den nok sendes til utlandet og tviler på at de dekker frakt begge veier slik som et firma i Norge må.

Men som sagt... maskinene er kjempestilige, men man burde ta med i regnestykket alt det "ekstra".

Ja 30.000,- er med frakt og moms, pcen kostet 24.000,-. Er fullt klar over garanti å slikt, men som du sier, maskinene er stilige, får heller ta meg bryet med at det koster ekstra.

Av ren nysgjerrighet, hva er det du får ekstra utover et harry lokk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må regne med å betale 25% mva når den kommer over grensen. 5 års reklamasjonsrett har du heller ikke og må betale for utvidet garanti (som nevnt over). Hvis noe skjer med den må den nok sendes til utlandet og tviler på at de dekker frakt begge veier slik som et firma i Norge må.

Men som sagt... maskinene er kjempestilige, men man burde ta med i regnestykket alt det "ekstra".

Ja 30.000,- er med frakt og moms, pcen kostet 24.000,-. Er fullt klar over garanti å slikt, men som du sier, maskinene er stilige, får heller ta meg bryet med at det koster ekstra.

Av ren nysgjerrighet, hva er det du får ekstra utover et harry lokk?

Blu-ray leser, 4 gig med minne osv, dette kan jeg også få oss Dell, men da overstiger prisen de 20.990,- du prater om. Men hvorfor er du ute etter å kverulere, kan godt vær som du sier at jeg har gjort et bom kjøp, gjør meg ingenting. Jeg blåser i om ting koster litt ekstra, så lenge jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...