Captain Goodvibes Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Tenkte jeg skulle gjenopplive min gamle shuttle og bruke den til litt småsurfing/tekstbehandling etc. I den anledning trenger jeg ny prosessor, men etter å ha søkt litt rundt på diverse nettbutikker klarer jeg ikke å finne en eneste en til fornuftig pris. Jeg har en Shuttle SB81P Noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i en rimelig (maks 700 kr) prosessor til denne? Noen butikker som pleier å ha litt gamle varer liggende og slenge i et hjørne? Tips mottaes med takk. (jeg vet at annonsering ikke er lov her, men har du en liggende og er interessert i å selge så send en pm) Lenke til kommentar
SigiTheBest Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 lag en prosessor selv;) mye gøyere, og blir mye bedre;) Lenke til kommentar
Captain Goodvibes Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 lag en prosessor selv;) mye gøyere, og blir mye bedre;) 9221005[/snapback] Hehe... Hvis du klarer å forklare med mindre enn 10 setninger hvordan jeg skal gjøre det så kanskje jeg skal vurdere det Har ikke akkurat forutsetninger for dette tror jeg, skjelver på hånda hver gang jeg skifter prosessor... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 For 721,- får du denne. Intel Pentium 4 650 (3,4 GHz) Dersom det er over budskjettet, ta en titt HER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå