Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

billigste måten å ta moped lappen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du muligheten for å ta den på skolen så er jo det det desitert billigste og greieste måten å ta lappen på. På ungdomsskolen jeg gikk på koster det 1500 eller 1200,- for trafikalt grunnkurs og mopedlappen. :)

Har du ikke den muligheten har du ikke noe annet valg enn å ta den på kjøresklolen. Da må du bare sjekke priser på de forkskjellige skolene før du begynner å ta lappen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du muligheten for å ta den på skolen så er jo det det desitert billigste og greieste måten å ta lappen på. På ungdomsskolen jeg gikk på koster det 1500 eller 1200,- for trafikalt grunnkurs og mopedlappen.  :)

Har du ikke den muligheten har du ikke noe annet valg enn å ta den på kjøresklolen. Da må du bare sjekke priser på de forkskjellige skolene før du begynner å ta lappen.

9221639[/snapback]

Jeg ga ikke mer en 700 kr jeg på ungdomskolen :D

Lenke til kommentar
Jeg har allerede tatt den. Funker ikke med bil også a? :D

9317737[/snapback]

Bare trafikkskoler som har opplæring på bil såvidt jeg vet. ;)

9330603[/snapback]

Prøveprosjekt i regi av samferdselsdepartementet på 6 videregående skoler. :tease: Forhåpentligvis blir det et landsdekkende tilbud etterhvert.. :thumbup:

9338126[/snapback]

blir det 23 for å ta billappen så begyner jeg å grine! hvem blir med å starte opprør hvis det skjer?? :!: :tease:

Lenke til kommentar
Jeg har allerede tatt den. Funker ikke med bil også a? :D

9317737[/snapback]

Bare trafikkskoler som har opplæring på bil såvidt jeg vet. ;)

9330603[/snapback]

Prøveprosjekt i regi av samferdselsdepartementet på 6 videregående skoler. :tease: Forhåpentligvis blir det et landsdekkende tilbud etterhvert.. :thumbup:

9338126[/snapback]

blir det 23 for å ta billappen så begyner jeg å grine! hvem blir med å starte opprør hvis det skjer?? :!: :tease:

9348937[/snapback]

23.000?! Eller 23kr? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...