Kenshin Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Heisann Har null peiling på hva GBA går ut på men har en kompis som har flyttet vekk som driver og skryter av det. Kan noen fortelle meg hva jeg kan forvente? Jeg tenker selvfølgelig på hva slags spill en får og slikt. Er det bare plattformspill eller finnes det tenke spill o.l? Btw har sett at det kommer en luksusgameboy så jeg tror uansett jeg venter på den :wink: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1245065 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De fleste gamle snes-klassikere kommer i nye utgaver på GBA. Grafikken er fin den, ligner på snes, men det er visst flere farger osv. Kjekt med bakbelysningen på den ny versjonen, det kan være litt irriterende på den nåværende. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 GBA er jo et must på lange flyturer Kjøpte min i syden for 400 lusne kroner da de vanligvis kosta rundt 900 i norge, og hjemreisen ble mye kortere enn turen nedover :wink: Er masse forskjellige spill til den og. Går mest i platformere og racing. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja vent på den nye luksus-utgaven, den skal visstnok være mye bedre. Når det gjelder SNES spill så kan du skaffe deg et Flash-kort som er en tom cartridge, med opptil 512MB lagringsplass! Der kan du legge inn masse Snes spill og spille på GBA'en. Når det gjelder interessante spill, kan jeg på det sterkeste anbefale Advance Wars! 5 stjerner i mi bok. Et turbasert strategispill, med masse baner, muligheten for å lage egne baner, og 4-player på 1 GBA! Minner litt om Risk med massevis av forskjellige units. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 GBA'en dekker de fleste spillsjangerne. Masse bra greier så vidt jeg har skjønt. GBA støtter ikke (ekte) 3D, noe som begrenser den litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå