Gå til innhold

Aldor eller scryer?


Anbefalte innlegg

jeg er øyeblikk lvl 58 med roguen min, og lurer på hva som er best for meg å velge, angående rep rewards, har ikke lyst å velge feil, etter man har valgt, går det ann å velge skifte forresten?

 

jeg har engi og btw, hvis det er noen recipe rewards som er verdt å ha fra noen av dem.

 

På forhånd takk :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riktig. Hvis du raider er det bare shoulder enchant som betyr noe. Hvis du er casual ikke-raider blir det litt annet.

9224741[/snapback]

 

Det stemmer nok for enkelte, men om jeg ikke raidet og skulle skaffe gear, hadde jeg vel helder spilt pvp for gearet man får der enn å farme rep. Både bedre og mer gøy imo. Hater å farme rep! :S

Lenke til kommentar
Riktig. Hvis du raider er det bare shoulder enchant som betyr noe. Hvis du er casual ikke-raider blir det litt annet.

9224741[/snapback]

 

Det stemmer nok for enkelte, men om jeg ikke raidet og skulle skaffe gear, hadde jeg vel helder spilt pvp for gearet man får der enn å farme rep. Både bedre og mer gøy imo. Hater å farme rep! :S

9231124[/snapback]

 

 

Og vi snakker Arena for å få til dette eller noe annet?

Lenke til kommentar
Og vi snakker Arena for å få til dette eller noe annet?

9231223[/snapback]

 

Spill 10 kamper med arena i uken (en times spilletid ca) Resten av tiden kan brukes i BGs og 5-man instancer. (søk på nettet etter hvilket gear som dropper i hvilke instancer)

9231485[/snapback]

jepp, har brukt mest til i BG for å få bra gear til nå. Må snart få prøvd meg på arena, hører at den er lite Hunter firendly da :(

Lenke til kommentar
jepp, har brukt mest til i BG for å få bra gear til nå. Må snart få prøvd meg på arena, hører at den er lite Hunter firendly da :(

9231499[/snapback]

 

BGs er konge for hunter :p

Arena er litt mer slit, ja. Du vil nok få problem med å bli med randoms på å lage et arena team dersom de har store ambisjoner.

 

Men uansett: Arena ER "free epics". Selv med dårlig rating vil du etter hvert få gear. Bare prøv å finne en gruppe med samme innstilling som su selv har, så blir det nok bra.

 

Du får høyere rating med 5v5 team enn det du får med 2v2 (Med samme win/loss ratio)

 

Igjenn: Arena ER "free epics". Hver uke som går der du ikke spiller taper du på en måte bra gear :p

 

Så fort du kan, start en størst mulig gruppe og kjør arena. Drit i om rating blir dårlig i starten.

 

GL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...