Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) En post slettet grunnet moderatorvurdering av saken. Henviser til retningslinjene, punkt 15. #15: Moderatorer kan stenge tråder/slette poster og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post. Posten inneholdt informasjon som kunne misbrukes, identifisere personer og bosted. Jeg har også foretatt en vurdering i henhold til personvernloven og jeg vurderer saken slikt at denne loven kan, i verste fall, skape problemer for oss i dette tilfelle. Mvh Jarmo Endret 31. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her henger folk seg opp i retorikk og definisjoner.. Alder trenger ikke ha noe å si for hvorvidt du liker utseende til folk. Den dagen det derimot blir norm å ha følelsesmessige eller seksuelle relasjoner mellom voksne og barn for å tilfredsstille et eller annet "seksuelt" behov hos den voksne, ja da flytter jeg. æsj. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hva kaller du at en voksen gjør noe seksuelt mot ett barn Eh, jeg kaller det "voksen som har sex med barn"? Det er mange ting en pedofil kan gjøre seksuelt mot et barn. Det trenger ikke å bare være sex og i de fleste saker er det ikke sex. I de bredeste definisjonene inkluderer sex oralsex, men de fleste holder det til samleie og la oss gjøre det nå for å ikke skape forvirring. Resten av posten min er ikke til deg. De fleste pedofile har ikke sex med barn. Hvorfor? Fordi barnet får veldig voindt hvis de gjør det og de færreste vil tvinge et barn til å gjøre noe dem ikke ønsker. Akkuratt som at de færreste vil tvinge partneren sin til å sex med dem hvis de ikke ønsker det. De fleste pedofile er ikke voksne som prøver å lure barn på internett eller lure dem med sukkertøy. Hvis man kjenner folk og det gjør de fleste pedofile er det mye enklere å forgripe seg på deres barn. Derimot, er det faktisk slik at de fleste pedofile gjør noe med barn i mindre eller større grad. Hvorfor? Fordi det er lett. Et barn vil naturlig søke kontakt i mindre eller større grad. Noen barn er sjenerte og det vil ikke skje noe særlig hvis de er rundt en pedofil person. Andre derimot er mye mer seksuelle og vil f.eks. spørre om den pedofile har hår på penisen og starter å dra ned buksene hans. En erfaring jeg hadde fra min egen erfaring var når jeg passet på en jente og hun ser et lite vann, og det er ingen andre i området. Vi skulle egentlig videre, men hun spurte om hun kunne bade. Jeg ga bare unnskyldningen om at hun ikke hadde badebukse og da sa hun at hun kunne bade uten. Hvor lett for meg hadde det ikke vært å la henne bade og gått utisammen med henne naken og kanskje foreslått at vi skulle soltørke oss på plenen. Vi skulle videre så jeg bare sa at vi ikke hadde tid, men dette viser hvor lett det er for en pedofil å misbruke et barn. Han trenger ikke å prøve en gang, det holder å ikke passe på. Er man litt aktiv og spør spørsmål kan man komme veldig langt. En annen ting er at pedofile er ikke bare gamle menn. Det er ungdommer, det er gifte og single menn i trettiårene, men det som er riktig er at de fleste er menn og ikke kvinner. ' Jeg skrev dette fordi det er vanlige misforståelser som mange ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå