Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mulig noen bare har sex med barn fordi de ikke makter å misbruke en voksen.. men jeg vil nå kalle det en pedofil handling jeg da.. selvom kanskje personen heller klassifiseres som psykisk syk uten at man er pedofil.. men er dere enig i at man kan kalle det en pedofil handling? det mener nå jeg ihvertfall! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis man misbruker et barn, så er vel årsaken at man er fysisk tiltrukket? Jeg er enig i at det er en pedofil handling. Hvis man blir tiltrukket av det samme kjønn, er man homofil. Motsatte kjønn, hetrofil. Hvis man velger å ha sex med en person, er det som regel enten for å gjøre den personen glad, eller fordi man er sexuelt tiltrukket. Er man sexuelt tiltrukket av et barn, og velger å ha sex med det, er man pedofil. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, jeg mener da også det at, skal man klare å ha "sex" med ett barn, så må det da være en eller annen form for tiltrekning i bildet?? ellers hadde man vel heller misbrukt en voksen..? mulig noen gjør det fordi barnet er svakt, jeg vet ikke.. lettere å utnytte,, Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 men jeg vil nå kalle det en pedofil handling jeg da.. Det finnes ingen "pedofile handlinger". Pedofili beskriver en tilstand, og ikke en handling. Er man sexuelt tiltrukket av et barn, og velger å ha sex med det, er man pedofil. Nei, du følger ikke med. Pedofili er å være tiltrukket av barn. Det har ingen verdens ting med handlinger (sex) å gjøre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det finnes ingen "pedofile handlinger". Pedofili beskriver en tilstand, og ikke en handling.Nei, du følger ikke med. Pedofili er å være tiltrukket av barn. Det har ingen verdens ting med handlinger (sex) å gjøre. ja, siden du skal være så innmari nøye på hva det kalles, hva kaller du det? overgrep? er du enig i at pedofili handler om å ha seksuelle lyster og tanker rettet mot barn da? dette begynner å bli veldig pirkete synes jeg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ja, siden du skal være så innmari nøye på hva det kalles, hva kaller du det? overgrep? er du enig i at pedofili handler om å ha seksuelle lyster og tanker rettet mot barn da? dette begynner å bli veldig pirkete synes jeg.. Nei, dette begynner å bli veldig dømmende. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei, dette begynner å bli veldig dømmende. kan du utdype?? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ja, siden du skal være så innmari nøye på hva det kalles, hva kaller du det? overgrep? Hva kaller jeg hva? er du enig i at pedofili handler om å ha seksuelle lyster og tanker rettet mot barn da? "Pedofili" er å være tiltrukket av prepubertale barn. dette begynner å bli veldig pirkete synes jeg.. Hva så? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva kaller jeg hva? hva kaller du at en voksen gjør noe seksuelt mot ett barn, har du ett begrep? siden du pirla på at "en pedofil handling" var feil, og du måtte kommentere det,,, "Pedofili" er å være tiltrukket av prepubertale barn. så ja, du er enig med andre ord.. Hva så? hva er vitsen med å pirke og hakke? hvis du skal pirke i stykker hver lille detalj til døde, så holder du deg vel ikke til selve hovedinnholdet i diskusjonen? virker som du er mere interessert i å hakke på jeg sier, enn å diskutere innholdet.. men for all deg, pirk i vei hvis det gir deg en slags glede eller hva det gir deg.. jeg bare sier hva jeg synes om det.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hva kaller du at en voksen gjør noe seksuelt mot ett barn, har du ett begrep? siden du pirla på at "en pedofil handling" var feil, og du måtte kommentere det,,,så ja, du er enig med andre ord.. hva er vitsen med å pirke og hakke? hvis du skal pirke i stykker hver lille detalj til døde, så holder du deg vel ikke til selve hovedinnholdet i diskusjonen? virker som du er mere interessert i å hakke på jeg sier, enn å diskutere innholdet.. men for all deg, pirk i vei hvis det gir deg en slags glede eller hva det gir deg.. jeg bare sier hva jeg synes om det.. Hva er det å diskutere dersom du ikke har lyst til å "pirke" som du kaller det? Når han sier at du bruker begrepene feil blir du fornærma fordi det ikke er din mening? Og dette går bare i ring, tråden kan stenges først som sist fordi du har en slik ignorant holdning og nekter å ta innover deg for at det kan være en liten sannsynlighet for at du kanskje tar feil. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er det å diskutere dersom du ikke har lyst til å "pirke" som du kaller det? Når han sier at du bruker begrepene feil blir du fornærma fordi det ikke er din mening?Og dette går bare i ring, tråden kan stenges først som sist fordi du har en slik ignorant holdning og nekter å ta innover deg for at det kan være en liten sannsynlighet for at du kanskje tar feil. hva det er å diskutere istedet for å pirke?? hva med å diskutere selve topic? og ikke ordboka? jeg spør han jo!! han sier jo at det ikke kan kalles en "pedofil handling" og det er greit, men da lurer jeg på hva han kaller det! hva er det riktige ordet for en voksen som tafser på en unge? jeg blir ikke fornærma, det skal en god del til før jeg blir det, og ihvertfall av en totalt fremmed over nettet... :!: jeg blir mere oppgitt fordi man konsenterer seg masse/altfor mye om hvordan ord og uttrykk blir brukt, som alle egentlig skjønner.. da blir det pirking skjønner du,, og det er da vel ikke særlig morsomt i lengden, er det vel? om du mener at jeg har en ignorant holdning så er det helt greit, men denne tråden blir nok ikke stengt bare for at du tydeligvis har gjort deg opp en mening om hva slags holdning du synes jeg har skjønner du.. ikke slik det funker.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hva kaller du at en voksen gjør noe seksuelt mot ett barn Eh, jeg kaller det "voksen som har sex med barn"? hva er vitsen med å pirke og hakke? Å motvirke ignoransen som gjør at folk tror pedofili er noe annet enn det egentlig er. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) pedofili ~fili' -en (av gr pais 'gutt, barn' og *-fili) kjønnsdrift som er rettet mot barn Sånn. Endret 9. oktober 2007 av BeFs Lenke til kommentar
siindre Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Blir helt komplett meningsløst og gi denne mannen såpass mye oppmerksomhet i media. Hvorfor ikke bare holde det i stillhet og heller tipse politien om å være ekstra oppmerksom på denne mannen? Om disse påstandene om seksuelle overgrep ovenfor barn faktisk ER sanne så må jo denne mannen puttes i fengsel. Og da hjelper det absolutt IKKE å henge han ut på youtube og lage sanger om han... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Om disse påstandene om seksuelle overgrep ovenfor barn faktisk ER sanne så må jo denne mannen puttes i fengsel. Onkel Blå må ha klare bevis for å putte han i kasjotten. Det er ikkje nok å komme med desse telefonsamtalane, dei kan av juridiske årsakar ikkje nyttast som bevis. OT: "ÅJJAJAJAÅÅÅJAAAHJHAAAA gjere du det altså??!!! Det e heilt ennormtt det altså, da e det... jajajaja...Men ingjen må få vita nåke ting, da e kollossalt viktig altså!!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe, bror min og noe kamerater av han har fått en pedo kar på 45 - 50 til å kjøpe pils, sprit og røyk til dem mange ganger.. Dum kar as. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Ja, jeg mener da også det at, skal man klare å ha "sex" med ett barn, så må det da være en eller annen form for tiltrekning i bildet?? ellers hadde man vel heller misbrukt en voksen..? mulig noen gjør det fordi barnet er svakt, jeg vet ikke.. lettere å utnytte,, Forbudt frukt smaker gjerne best. Jeg kan ikke komme med noe uttalelse om han er syk eller ikke, så ett klipp på youtube, der virket han som en spøkende gammel mann som snakker rart i en bil - ikke noe å slenge ut en pedofil kommentar på. ThomasH : Du vet mannen vil noe, eller er du helt blokka? Mannen er jo ikke dum, han er SYK! Endret 31. desember 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
siindre Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Om disse påstandene om seksuelle overgrep ovenfor barn faktisk ER sanne så må jo denne mannen puttes i fengsel. Onkel Blå må ha klare bevis for å putte han i kasjotten. Det er ikkje nok å komme med desse telefonsamtalane, dei kan av juridiske årsakar ikkje nyttast som bevis. OT: "ÅJJAJAJAÅÅÅJAAAHJHAAAA gjere du det altså??!!! Det e heilt ennormtt det altså, da e det... jajajaja...Men ingjen må få vita nåke ting, da e kollossalt viktig altså!!" Fullstendig klar over dette. Men det er da noe som heter etterforskning. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, jeg mener da også det at, skal man klare å ha "sex" med ett barn, så må det da være en eller annen form for tiltrekning i bildet?? ellers hadde man vel heller misbrukt en voksen..? mulig noen gjør det fordi barnet er svakt, jeg vet ikke.. lettere å utnytte,, Forbudt frukt smaker gjerne best. Jeg kan ikke komme med noe uttalelse om han er syk eller ikke, så ett klipp på youtube, der virket han som en spøkende gammel mann som snakker rart i en bil - ikke noe å slenge ut en pedofil kommentar på. ThomasH : Du vet mannen vil noe, eller er du helt blokka? Mannen er jo ikke dum, han er SYK! Er ikke helt blokka sist jeg sjekka hvertfall. De er klar over det de og liksom, de er ikke små lam som ikke klarer å forsvare seg Dessuten så pleier de alltid å være mer enn 1 om de er med han. Ikke at jeg syns det er bra. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Pedofile og AIDS som humoristisk innslag kom med Cyanide & Happiness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå