Gunfreak Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 det er sant at barn er seksuelle vesner, men vet ikke om voksene har noe å blande seg i det av den grunn, en mann på 50 og gutt/jente på 9 vil jo ikke være på samme mentale ståsted uansett hvor "voksen" 9åringen oppfører seg. eldre mennesker vil også alltid å ha en vis autorietet over barn som vil bli utnyttet, akuratt som lærere eller leger har for voksene Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg mener at man kan ha pedofile tanker og lyster, og da er man pedofil i mine øyne Hva man er i dine øyne er ikke relevant her. Pedofile blir tiltrukket av prepubertale barn. Det er definisjonen på "pedofili". Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva man er i dine øyne er ikke relevant her. Pedofile blir tiltrukket av prepubertale barn. Det er definisjonen på "pedofili". 9660858[/snapback] hæ? hva mener du? eller kanskje rettere spurt, hva sikter du til? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det jeg sikter til er at "pedofili" er når man er tiltrukket av prepubertale barn, intet annet. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det jeg sikter til er at "pedofili" er når man er tiltrukket av prepubertale barn, intet annet. 9661143[/snapback] ja?? er jo det jeg sier! har man pedofile tanker å lyster, så ER man pedofil selvom man ikke handler utifra lystene.. er det jeg ville frem til! skjønner ikke helt hva du vil få frem her men Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tidligere mente du vel at man er pedofil så lenge man har sex med barn? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tidligere mente du vel at man er pedofil så lenge man har sex med barn? 9661164[/snapback] man lever ut pedofilien sin hvis man har sex med barn.. men du får finne det innlegget der jeg sier det du mener jeg har sagt, quote det til meg, og så kan jeg kommentere utifra det.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tidligere mente du vel at man er pedofil så lenge man har sex med barn? 9661164[/snapback] man lever ut pedofilien sin hvis man har sex med barn.. Nei, fordi man ikke trenger å være pedofil for å ha sex med barn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Tidligere mente du vel at man er pedofil så lenge man har sex med barn? 9661164[/snapback] man lever ut pedofilien sin hvis man har sex med barn.. men du får finne det innlegget der jeg sier det du mener jeg har sagt, quote det til meg, og så kan jeg kommentere utifra det.. 9661247[/snapback] så man kan si at hvis en mann forgriper seg på ett barn EN gang, så mener jeg at han kvalifiserer for å bli kalt pedofil, og burdte heller aldri få være sammen med barn igjen uten tilsyn.. det er en feil i livet som jeg personlig ALDRI kan tilgi hos noen.. nå snakker vi om en voksen person altså.. Hoho, snakker vi syke mennesker eller? <!--QuoteBegin-Melisma+26/09-2007 : 16:26 --><div class='quotetop'>QUOTE(Melisma @ 26/09-2007 : 16:26 )</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->i mine øyne så lever du ut pedofilien hvis du overgriper deg på ett barn. Men hvis man holder disse syke tankene kun inne i hodet ditt, så er du pedofil, men du lever det ikke ut! vi er nok bare uenig om hva "å leve ut en legning" betyr.. Senere skriver du også at en homofil som utøver legningen sin kun har homofile tendenser dersom h*n har sex med en av samme kjønn, og samtidig skriver du at du gir faen i hvem folk ligger med. selvom alle fortjener en ny sjanse, så ihvertfall at han får terapi og holder seg så langt barn som mulig!.. og hva med barnet? får det noen gang en ny sjanse til å få barndommen tilbake? nei, barnets psyke er jo blitt påvirket for resten av livet! urettferdig!!.. Og som du selv har skrevet i tråden ang. kvinners ansvar angående abort, så ja, verden er urettferdig. Men da gikk det i din favør dersom det hender med deg og var greit. Og det er ikke noen hersketeknikk eller hva svarte du liker å kalle det. Endret 8. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du mener vel at man trenger ikke å ha sex med barn, for å være pedofil? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du mener vel at man trenger ikke å ha sex med barn, for å være pedofil? 9661368[/snapback] Jeg? En person kan være så pedofil han bare vil for min del, bare han ikke skader andre. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, tenkte på "Nei, fordi man ikke trenger å være pedofil for å ha sex med barn." av Pricks. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nei, tenkte på "Nei, fordi man ikke trenger å være pedofil for å ha sex med barn." av Pricks. 9661423[/snapback] Bare et lite tips, enten bruk navn til den du henvender deg til, eller siter innlegget/teksten du vil kommentere. Blir mer oversiktlig og lettere å holde debatt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hoho, snakker vi syke mennesker eller?9661359[/snapback] var den til meg? eller var den til de pedofile? Senere skriver du også at en homofil som utøver legningen sin kun har homofile tendenser dersom h*n har sex med en av samme kjønn, og samtidig skriver du at du gir faen i hvem folk ligger med.9661359[/snapback] Nå skjønner jeg ikke hva du mener.. hva er det du vil arrestere meg på her? men quote meg, så kan jeg forklare hva jeg mente sikkert.. og såklart blåser jeg i hvem folk ligger med, bare for å få sagt det.. skjønenr ikke hva det har med saken å gjøre men.. Og som du selv har skrevet i tråden ang. kvinners ansvar angående abort, så ja, verden er urettferdig. Men da gikk det i din favør dersom det hender med deg og var greit. 9661359[/snapback] kan du utdype litt mer her hva du mener eller vil frem til? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 chokke: Det er greit, men nå var jeg bare så uheldig at det kom et innlegg i mellom bare. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du mener vel at man trenger ikke å ha sex med barn, for å være pedofil? 9661368[/snapback] Pedofili er en seksuell legning, en tilstand. Det beskriver ikke en handling. Pedofili har ingen verdens ting med overgrep mot barn å gjøre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du mener vel at man trenger ikke å ha sex med barn, for å være pedofil? 9661368[/snapback] Pedofili er en seksuell legning, en tilstand. Det beskriver ikke en handling. Pedofili har ingen verdens ting med overgrep mot barn å gjøre. 9662743[/snapback] Men noen mener at overgrep mot barn har direkte sammenheng med pedofili... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men noen mener at overgrep mot barn har direkte sammenheng med pedofili... Det trenger ikke det, kan være mange grunner til at de går etter et barn og ikke et voksent kvinnfolk, eller at det bare er tilfeldig. Blir som å si at alle angrep gjort på svarte/gule/hvite mennesker handler om rasisme. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men noen mener at overgrep mot barn har direkte sammenheng med pedofili... Det trenger ikke det, kan være mange grunner til at de går etter et barn og ikke et voksent kvinnfolk, eller at det bare er tilfeldig. Blir som å si at alle angrep gjort på svarte/gule/hvite mennesker handler om rasisme. 9663229[/snapback] Jeg mener ikke det, jeg reffererte til den som fyrer oppunder og er uenig med alt i denne diskusjonen. Men så klart. Dersom en mann undertrykker en kvinne, er det diskriminering, om en kvinne undertrykker en mann er det bare verden som er urettferdig og vi må leve med det. Om en hvit undertrykker en som ikke er hvit er det automatisk rasisme, dersom det motsatte skjer er det igjen verden som bare er urettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå