Gå til innhold

Når ble pedofile så populære?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men hvem vet, slike ting burde blitt etterforsket

syntes personlig at voldtekt og pedofili burde blitt straffet med samfunnstjenste ved å gå rundt med plakat i følge med politi hvor det står "jeg voldtok en 13 år gammel gutt" eller liknende, kanskje jeg tok hardt i, men jeg syntes dette er faen meg ekkelt.

fyren kommer til å bli tatt en dag hvis han forsetter slik, spørsmålet er om ikke politiet kan få egene spesial enheter for slike saker, syntes heller at pedofile mistenkte skal overvåkes over telefon istedenfor "terrormistenkte" :thumbup:

Endret av hartvedten
Lenke til kommentar

Jepp. La oss ødelegge han psykisk og fysisk med tortur og direkte mobbing. Gapahuk er nok et redskap som bør innføres som straff i landet igjen. Og alt jeg mener er galt burde få akkurat samme straffen. Vi kan ikke glemme noe, og overhodet ikke gi folk ny sjanse, det ville vært galt. Faktisk burde alle bures inne eller noe siden alle er potensielle overgripere!

Lenke til kommentar
syntes personlig at voldtekt og pedofili burde blitt straffet med samfunnstjenste ved å gå rundt med plakat i følge med politi hvor det står "jeg voldtok en 13 år gammel gutt" eller liknende, kanskje jeg tok hardt i, men jeg syntes dette er faen meg ekkelt.

Pedofili er helt lovlig. Det er nemlig en tilstand/legning, og beskriver ikke en handling. Overgrep mot barn er ikke pedofili.

Lenke til kommentar

Pedofili er helt lovlig. Det er nemlig en tilstand/legning, og beskriver ikke en handling. Overgrep mot barn er ikke pedofili.

9588671[/snapback]

Hvorfor kverulere?

Lenke til kommentar

9588671[/snapback]

Hvorfor kverulere?

9588751[/snapback]

Hvorfor være politisk ukorrekt og forvente at vi skal forstå deres ignorante tankegang?

Lenke til kommentar

9588671[/snapback]

Hvorfor kverulere?

9588751[/snapback]

Ja, hvorfor bry seg om folk snakker sant eller ikke? Fakta er jo ikke så viktig her i verden. La oss alle velte oss i ignoranse!

Lenke til kommentar
Overgrep mot barn er ikke pedofili.

9588671[/snapback]

edit: er det ordet "pedofili" du prøver å forklare? hvis det er grammatikken du er ute etter, så kan jeg forsåvidt være enig.. mulig jeg misforstår deg nå..

men er du enig i at overgrep mot barn er en pedofil handling?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Overgrep mot barn er ikke pedofili.

9588671[/snapback]

nå tuller du fælt Pricks.. hva mener du når du sier slikt egentlig? overgrep mot ett barn er en pedofil handling!

9601099[/snapback]

Han mener at selv om du er pedofil så betyr ikke det at du overgriper deg på barn.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Han mener at selv om du er pedofil så betyr ikke det at du overgriper deg på barn.

9601124[/snapback]

ja, ok.. jeg mener at man kan ha pedofile tanker og lyster, og da er man pedofil i mine øyne,, om man lever det ut og forgriper seg eller om man er smart nok til å la vær.. akkurat som når en person har hetro tanker og lyster..

Lenke til kommentar

9601124[/snapback]

ja, ok.. jeg mener at man kan ha pedofile tanker og lyster, og da er man pedofil i mine øyne,, om man lever det ut og forgriper seg eller om man er smart nok til å la vær.. akkurat som når en person har hetro tanker og lyster..

9601136[/snapback]

Hva vil du si er pedofile tanker og lyster? Jeg synes selvsagt jenter på rundt 14 er pen, og du skulle ikke ha kommet inn i hodet mitt, men jeg gjør ikke noe av det jeg tenker/fantaserer om. Blir jeg plutselig en pedofil da? Da kan du like godt kalle de fleste menn pedofile fordi de synes unge jenter er pen, fordi det er noe alle har fantasert eller fantaserer om.

Lenke til kommentar

9601124[/snapback]

9601136[/snapback]

Hva vil du si er pedofile tanker og lyster? Jeg synes selvsagt jenter på rundt 14 er pen, og du skulle ikke ha kommet inn i hodet mitt, men jeg gjør ikke noe av det jeg tenker/fantaserer om. Blir jeg plutselig en pedofil da? Da kan du like godt kalle de fleste menn pedofile fordi de synes unge jenter er pen, fordi det er noe alle har fantasert eller fantaserer om.

9601175[/snapback]

leste noe om en studie der de sprute menn som gikk på høyere utdanning og noe som 90% sa de var tiltrukket jenter helt ned i 13 år.

overgrep enten det er mot småbarn, ungdommer eller voksene har mer med kontroll og vold å gjøre enn sex.

derfor noen serie voldtektsmenn blir seriemordere etter hvert og hvorfor mange "pedofile" overgrep ender i drap.

Lenke til kommentar

altså når jeg sier "pedofile lyster og tanker" så snakker jeg om små barn og at man har voksne tanker og fantasier rundt dette barnet.. barneskole/barnehage barn liksom... har man gjentagene seksuelle fantasier og lyster rundt småbarn som ikke gir slipp, og man blir seksuelt opphisset av disse fantasiene, så vil jeg si at man har pedofile tendenser.. skal ikke være så kjapp med pekefingern altså, men det er nå min definisjon og tanke rundt det!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Tror du at du er pedofil?

Fancy side som de fleste burde strengt talt lese.

9601298[/snapback]

var ikke no "fancy" med den siden i det hele tatt synes nå jeg da men :nei:

Den dagen samfunnet har respekt for barns seksualitet, den dagen vil også pedofile få sin naturlige plass i samfunnet. Vi vil kunne stå frem og være stolte over det privilegiet det er å elske barn.

jeg har ikke ord engang... :dontgetit: hva er dette for en idiotisk uttalelse?? :mad:

Forfatteren av denne siden du referer til er god til å forklare rundt dette med pedofili da, men jeg aner en skjult agenda om at pedofili er greit liksom :ermm: mulig jeg har oppfattet noe av det han skrev feil, men...

og tar jeg ikke helt feil, så er forfatteren selv pedofil, i og med at han sier "vi" når han forteller om pedofile..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ja, gjør det noe at han er pedofil? Hadde det vært bedre om han ikke skrev at han var pedofil, ville det gjort noen forskjell?

Det han prøver å forklare er at pedofile er ikke bare ekle menn som voldtar små unger bak i bilen sin etter å ha gitt dem godteri.

9601552[/snapback]

tror du virkelig jeg vil ta en pedofil sine ord og godsnakk om andre pedofile, om hvor gode snille og kjærlige mennesker de er??

ærlig talt.. :mad: greit han er flink med ord og uttrykk altså, men han maler pedofili veldig rosenrødt syns jeg, og ett eller annet sted fikk jeg inntrykk av at han mente at pedofili var galt, kun når barnet ikke samtykket... men hvis barnet var med på leken så.. (ihvertfall det inntrykket jeg fikk av det han skrev utifra en artikkel han hadde på sida si)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...