O.J Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Så en dokumentar om det på tv'n for en stund siden.I de fleste tilfeller er ikke pedofile tiltrukket av små barn, men av tenåringer i 13-15 årsalderen. 9318772[/snapback] Hva med alle overgrepene som utføres mot små(2-10 f.eks). I mine øyne burde alle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder blir hardt straffet. 9322229[/snapback] Prøver ikke å rettferdiggjøre noe. Påpekte bare at det var tydelig at han var ute etter gutter i 13-årsalderen, og ikke unger i 2års alderen. I USA får man livstid hvis gutten/jenta er under 14 år. Endret 20. august 2007 av O.J Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I USA får man livstid hvis gutten/jenta er under 14 år. Hæ? Kilde? Er det alle stater? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I USA får man livstid hvis gutten/jenta er under 14 år. Hæ? Kilde? Er det alle stater? 9327401[/snapback] Hm, den blir litt vanskelig å dokumentere, og er helt ærlig ikke så skråsikker. Så en serie fra det amerikanske rettvesenet for litt siden. Der fikk den tiltalte beskjed om at hvis det blir bevist at han hadde samleie med jenta under 14 ville han få livstid. han var over 18 og prata med advokaten sin. Skal ta sånne serier med en klype salt, men virker som en dum ting å dikte opp. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Skjønner ikke at noen her i det hele tatt kan sammenligne homofili og pedofili. Dette er ikke det minste festlig heller. Alle former for overgrep burde straffes hardt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Skjønner ikke at noen her i det hele tatt kan sammenligne homofili og pedofili. 9329208[/snapback] Lyst til å forklare oss hva som er så festlig med det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Lyst til å forklare oss hva som er så festlig med det? 9329325[/snapback] Vel (og nå antar jeg at han snakker om de som faktisk utøver (?) sin legning), det er en ørliten forskjell på mennesker som mishandler små barn og mennesker som har sex med andre mennesker av samme kjønn uten at det er noen slags form for tvang eller utnyttelse innvolvert. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir de mange nok så er snart pedofili også tillatt, bare vent... Vi lever i en syk verden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Vel (og nå antar jeg at han snakker om de som faktisk utøver (?) sin legning), det er en ørliten forskjell på mennesker som mishandler små barn og mennesker som har sex med andre mennesker av samme kjønn uten at det er noen slags form for tvang eller utnyttelse innvolvert. 9329840[/snapback] Nei, han snakket om to legninger. Blir de mange nok så er snart pedofili også tillatt, bare vent... Vi lever i en syk verden. 9330146[/snapback] Pedofili er ikke ulovlig. Å forgripe seg på barn er det. Endret 21. august 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir de mange nok så er snart pedofili også tillatt 9330146[/snapback] Kun i et 1984-samfunn kan pedofili være ulovlig. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Må skjønne at de som ikke vil forstå, mener at enhver som er pedofil er en overgriper som burde kastreres med sløv gaffel, uansett om de har forgrepet seg eller ikke. Er først når en pedofil forgriper seg på en unge han/hun gjør noe straffbart. Er også først ved et overgrep noe tar skade av det. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis man ikke er pedofil så er det ikke straffbart å forgripe seg på barn? Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir du ikke pedofil automatisk om du seksuelt forgriper deg på et barn? Eller må du tenne på det at de er barn før man kan kalle de pedofile? Uansett, missbruk av unger er fy fy uansett legning, kjønn og alder. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I USA får man livstid hvis gutten/jenta er under 14 år. Hæ? Kilde? Er det alle stater? 9327401[/snapback] Hm, den blir litt vanskelig å dokumentere, og er helt ærlig ikke så skråsikker. Så en serie fra det amerikanske rettvesenet for litt siden. Der fikk den tiltalte beskjed om at hvis det blir bevist at han hadde samleie med jenta under 14 ville han få livstid. han var over 18 og prata med advokaten sin. Skal ta sånne serier med en klype salt, men virker som en dum ting å dikte opp. 9327438[/snapback] Mener å ha lest en gang at det finnes delstat(er) i USA hvor det ikke eksisterer noen nedre aldersgrense for inngåelse av ekteskap(?) Selvsagt kan det samtidig være et forbud mot seksuellt samkvem i en slik sammenheng. Men hvis det stemmer det jeg skriver, er det iallefall litt snodig opplegg. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hahahahaha, dette var jo faktisk utrolig artig. Altså, han går jo rett på, og gjør jo ingenting for å skjule hva han bedriver - så om man ser bort ifra det grusomme temaet var dette noe jeg i allefall kaller humor. Han var jo som et rovdyr - "ÅJAA! Sir du det ja, ja men da skal me kosa oss". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir du ikke pedofil automatisk om du seksuelt forgriper deg på et barn? Nope. Eller må du tenne på det at de er barn før man kan kalle de pedofile? Jepp. "Pedofil" beskriver ikke en handling, men en tilstand. Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I mine øyne burde pedofili straffes med livstid. Kanskje litt drøyt å straffe pedofile hardere enn mordere, men jeg blir uvel av å tenke på at noen kan bli opphisset av seksuell omgang med små barn. 9318198[/snapback] Er du seriøs?? Skal noen straffes pga. av noe de blir opphisset av? De bør straffes hvis de forgriper seg på noen ja. Men som det er sagt tidligere, pedofile kan leve et normalt liv så lenge de ikke forgriper seg på noen, og når de klarer å styre driftene sine så bør man la de være i fred. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg blir svett i barten av folk som er så trangsynte at de hater pedofili i seg selv. Pedofile er mennesker de også, og å være seg selv er ikke ulovlig her i Norge. På den annen side støtter jeg ikke pedofile som forgriper seg på barn, de fortjener straff (nei, de skal ikke skytes, lemlestes eller fengsles for livet). Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg blir svett i barten av folk som er så trangsynte at de hater pedofili i seg selv. Pedofile er mennesker de også, og å være seg selv er ikke ulovlig her i Norge. På den annen side støtter jeg ikke pedofile som forgriper seg på barn, de fortjener straff (nei, de skal ikke skytes, lemlestes eller fengsles for livet). 9349893[/snapback] Nå er det nettopp de pedofile som forgriper seg på barn som er synlige. Og dette med å være seg selv burde ikke alltid være lovlig etter min mening. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ikke alle pedofile forgriper seg på barn. Generalisering er en gammel bil. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke alle pedofile forgriper seg på barn. Generalisering er en gammel bil. 9391410[/snapback] Det har jeg heller ikke sagt? Jeg sier at de pedofile som ikke forgriper seg, ikke blir sett på som pedofile i samfunnet, da ingen legger merke til dem, imotsetning til de pedofile som forgriper seg, som det blir satt mye fokus rundt. Det vil si, at det du her skriver, er det motsatte av hva folk tror, uten at det er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå