theydestroyedme Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Så lenge homofili er lovlig er jeg TVUNGET til å støtte pedofili. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det må du gjerne begrunne. Hvem tvinger deg, og hvorfor? Geir Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 politikerne tvinger meg. Noe så umenneskelig og unaturlig som homofili bør ikke aksepteres. Nå som det er blitt noenlunde akseptert så støtter jeg pedofili fullt ut som en motreaksjon. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Så du velger det altså selv, tross alt. Som en motreaksjon. Men fordi du velger å støtte noe du (antagelig) ikke ønsker som denne motreaksjonen, skylder du på at politikerne tvinger deg til det. Hvorfor akkurat pedofili, og hvorfor mener du deg tvunget til en motreaksjon? Om vi antar at du ikke egentlig støtter pedofili, hvorfor mener du at støtte til noe du synes er galt er en fornuftig reaksjon på at noen støtter noe annet du også synes er galt? Blir noen av delene plutselig OK for deg? Eller er dette et eksempel på en non sequitur reaksjon? Egentlig tvinges du ikke, men du finner det formålstjenlig å antyde at med aksept av homofili følger nødvendigvis en aksept av pedofili? "... and we would not want that, would we?" Geir Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 politikerne tvinger meg. Noe så umenneskelig og unaturlig som homofili bør ikke aksepteres. Nå som det er blitt noenlunde akseptert så støtter jeg pedofili fullt ut som en motreaksjon. 9265768[/snapback] Så fordi abort er akseptert, burde vi støtte overlagt drap? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 politikerne tvinger meg. Noe så umenneskelig og unaturlig som homofili bør ikke aksepteres. Nå som det er blitt noenlunde akseptert så støtter jeg pedofili fullt ut som en motreaksjon. 9265768[/snapback] Så fordi abort er akseptert, burde vi støtte overlagt drap? 9266427[/snapback] Eller strengere straffer for homo-pedofile, enn hetro-pedofile? "Telefonavlytting kan bare skje hvis forbrytelsen har en strafferamme over 10 år. Seksuelle handlinger mot barn straffes normalt med 2-10 år" vell, hva med å andmelde faenskapet og gå for 15år...har jo mer en nok bevis til 10år går jeg ut i fra... 9263978[/snapback] Hva kvalifiserer til 15 år fengsel? Hvem/hvor er ofrene/fornærmede i saken? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Karen er pedofil, voldtar/beføler små gutter etcHvis faen fortjener han å bli hengt ut på nettet. Han har jo allrede blitt politianmeldt, men tiltalen ble ikke oppretholdt pga opptaket ikke var gjort på lovlig vis. Edit: ødelegger små gutter psykisk og fysisk. og du mener han ikke fortjener å bli hengt ut på nettet 9240331[/snapback] Jeg synes ikke det er rett vinkiling. Det er jo bare ekkelt. veit hvertfall at jeg får grøssninger av dette han fortjener livstid for samtlige av barna ikke 10 år og at noen ler av han. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 politikerne tvinger meg. Noe så umenneskelig og unaturlig som homofili bør ikke aksepteres. Nå som det er blitt noenlunde akseptert så støtter jeg pedofili fullt ut som en motreaksjon. 9265768[/snapback] ok...du får ringe på Alfred (sotrapedo) og spørre om han vil være klovn i din sønns fødselsdag da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 La oss ikke være hyklerske her. Regner med at de aller fleste her godtar homofili og ser ikke noe problemer med det. Hva er da forskjellen med pedofili? Det er overgrepene av barn som er problemet her, ikke pedofile. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Pedofili i seg selv er ikke et problem, heller ikke ulovlig. Det er overgrepene som folk reagerer på, og det er jo et faktum at flere pedofile mennesker har sex med barn enn andre. Lenke til kommentar
Nostradamian Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ok skjønner godt at det er en viss humor i dette det er jo tross alt en Prank Call, men han faens ekle grisen skulle fått mye mer dabb en det han har fått hittil..... Torpedoer ftw. hvor mangen ganger har de kommet opp t han? 3-4 ganger. hadde dette vært 100 år siden hadde de blitt brent på bålet sammen med heksene der de hører til. Sopere og pedoer SCREW YOURSELVES..... skam for samfunnet MAY JUSTICE PREVAIL ! Endret 19. august 2007 av Geostigma123 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sopere og pedoer SCREW YOURSELVES..... skam for samfunnet MAY JUSTICE PREVAIL ! 9315836[/snapback] Jeg er ler høyt. Hva er galt med litt; "self-screwing"? Aldri lakset laksen, nappen løken, polert stangen (et-fucking-cetera)? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har vanskelig for å tru at den videoen er ekte. Men er uansett dritekkelt. Lenke til kommentar
Nostradamian Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Sopere og pedoer SCREW YOURSELVES..... skam for samfunnet MAY JUSTICE PREVAIL ! 9315836[/snapback] Jeg er ler høyt. Hva er galt med litt; "self-screwing"? Aldri lakset laksen, nappen løken, polert stangen (et-fucking-cetera)? 9316114[/snapback] Det var da ikke "sånn" screw yourself jeg mente da, -om du ikke visste det så betyr screw yourself alt fra "Dra til helvete" til "Lakse laksen som du refererer til over. anyways poenget mitt er ikke "screw yourself" men at homser og pedoer skal brenne i helvete.doh Endret 19. august 2007 av Geostigma123 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I mine øyne burde pedofili straffes med livstid. Kanskje litt drøyt å straffe pedofile hardere enn mordere, men jeg blir uvel av å tenke på at noen kan bli opphisset av seksuell omgang med små barn. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I mine øyne burde pedofili straffes med livstid. Kanskje litt drøyt å straffe pedofile hardere enn mordere, men jeg blir uvel av å tenke på at noen kan bli opphisset av seksuell omgang med små barn. 9318198[/snapback] Så en dokumentar om det på tv'n for en stund siden. I de fleste tilfeller er ikke pedofile tiltrukket av små barn, men av tenåringer i 13-15 årsalderen. Om dem bør bli belønnet med livstid kommer vel av på om de utfører voldtekter. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I mine øyne burde pedofili straffes med livstid. Kanskje litt drøyt å straffe pedofile hardere enn mordere, men jeg blir uvel av å tenke på at noen kan bli opphisset av seksuell omgang med små barn. 9318198[/snapback] Så en dokumentar om det på tv'n for en stund siden. I de fleste tilfeller er ikke pedofile tiltrukket av små barn, men av tenåringer i 13-15 årsalderen. Om dem bør bli belønnet med livstid kommer vel av på om de utfører voldtekter. 9318772[/snapback] Det kalles hebefili, og det innebærer at man finner mennesker i puberteten/tidlig tenårene tiltrekkende. Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så en dokumentar om det på tv'n for en stund siden.I de fleste tilfeller er ikke pedofile tiltrukket av små barn, men av tenåringer i 13-15 årsalderen. 9318772[/snapback] Hva med alle overgrepene som utføres mot små(2-10 f.eks). I mine øyne burde alle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder blir hardt straffet. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når barnet er 2-10 år har det så og si inget valg og aner ikke hva det begir seg ut på. Derfor bør alle overgrep mot barn i denne alderen, som Bob_3 sier, bli slått hardt ned på. Og tenåringer i alderen 13-15 har evnen til å tenke selv, så om det ikke forekommer voldtekt så synes jeg ikke synd i vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå