drugis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 for di som ikke tok den, "gutten" på "13år" er en 20år gammel man, han spøker med pedoen. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 for di som ikke tok den, "gutten" på "13år" er en 20år gammel man, han spøker med pedoen. 9230013[/snapback] Han er ikke 20. Jeg kjenner ei jente som vet hvem han er. Om jeg forstod henne riktig så er han 15 eller 16. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Grunnen til at jeg ikke klarer å la være å trekke på smilebåndet, er at denne mannen er så sinnsykt patetisk! Han høres jo helt latterlig ut! Hvem er pedofil og så latterlig ukritisk for hvem du utleverer deg til? :!: Det som er komisk er at han går så latterlig på limpinnen og blir så totalt driti ut på nettet etterpå! Er ikke det gøy, så vet ikke jeg, selv om det han gjør er helt forkastelig! Tror de fleste som synes dette er gøy, kun ser "innslaget" totalt isolert fra det denne mannen driver på med ellers... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 for di som ikke tok den, "gutten" på "13år" er en 20år gammel man, han spøker med pedoen. 9230013[/snapback] Han er ikke 20. Jeg kjenner ei jente som vet hvem han er. Om jeg forstod henne riktig så er han 15 eller 16. 9230628[/snapback] not true Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så du mener vi skal forby å snakke om alt DU ikke liker?Eller er det noen andre som skal bestemme hva du har lov til å snakke om? 9229935[/snapback] Tja, jeg hadde ikke noe imot å bestemme noe slik. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 for di som ikke tok den, "gutten" på "13år" er en 20år gammel man, han spøker med pedoen. 9230013[/snapback] Han er ikke 20. Jeg kjenner ei jente som vet hvem han er. Om jeg forstod henne riktig så er han 15 eller 16. 9230628[/snapback] not true 9233184[/snapback] Kilde? Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sånne overgripere er de eneste jeg kan tenke meg å skjære en viss kroppsdel av på, uten å få dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette var forkastelig. Han fortjener anmeldelse ikke utdriting på internett...pedoen vel og merke. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Karen er pedofil, voldtar/beføler små gutter etc Visst faen fortjener han å bli hengt ut på nettet. Han har jo allrede blitt politianmeldt, men tiltalen ble ikke opprettholdt pga opptaket ikke var gjort på lovlig vis. Edit: ødelegger små gutter psykisk og fysisk. og du mener han ikke fortjener å bli hengt ut på nettet Endret 13. august 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg klarer ikke å se humoren i dette. Fyren burde helt klart sperres inne. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Han er sjuk i huet sitt, la dem spoeke med han og drite han ut hvis de vil det. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Karen er pedofil, voldtar/beføler små gutter etcHvis faen fortjener han å bli hengt ut på nettet. Han har jo allrede blitt politianmeldt, men tiltalen ble ikke oppretholdt pga opptaket ikke var gjort på lovlig vis. Edit: ødelegger små gutter psykisk og fysisk. og du mener han ikke fortjener å bli hengt ut på nettet 9240331[/snapback] Å henge psykisk syke folk ut på nett er ikke straff nok. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Opptakene er, i følge politiet, gjort på ulovlig vis og linkene til dem fjernes da vedkommende ikke har samtykket i at de blir spredt. Jeg erstatter direktelinkene med nyhetsartikkel om saken. Mannens identitet skal ikke legges ut på vårt forum. Mannen er hverken siktet eller dømt for noe og således strider det med Vær-Varsom plakaten å navngi vedkommende og det kan også være straffbart ifølge norsk lov. Man kan gjerne mene at vedkommende bør henges ut og argumentere for hvorfor. Men Diskusjon.no forholder seg til norsk lov og god presseskikk når vi sensurerer. Denne tråden flyttes til politikk og samfunn, da det hører mer hjemme der, så kan man diskutere videre om selve saken. Ønsker man å diskutere Diskusjon.no sin praksis i denne saken og lignende, så benytt eksempelvis denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...61&hl=+plakaten Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjon på moderering gjøres på pm Endret 9. august 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor har dere det fra at han faktisk var pedofil? Jeg har hørt klippene og lest begge artiklene. Om det er sant at han faktisk blir plaget av dette, ville det ikke være usannsynlig at han spilte med, bare for moro skyld. Ingenting er blitt bevist, og han har ikke blitt anmeldt engang. Bare registrert som mistenkt en gang. Og han skal "visst" ha blitt sett med unge gutter i bilen. Det er heller ikke ulovlig. Tvilen bør komme tiltalte til gode. Uskyldig til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Er ikke mye tvil om at fyren er ytterst tvilsom, og det skrives at han er en kjenning av politiet. Veldig sannsynlig at han spøker med dette da ja. Han fortjener virkelig å bli hengt ut på nettet når han innrømmer å ha forgrepet seg tidligere, men ikke kan bli buret inne. Endret 10. august 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hva med å bare ringe en tredje gang hvor samtalen avlyttes med Onkel Blå innblandet? Så kan "Geir" trekker i tråder slik at denne mannen innrømmer sine tidligere overgrep, og blir satt bak lås og slå. Endret 11. august 2007 av Leptox Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Telefonavlytting kan bare skje hvis forbrytelsen har en strafferamme over 10 år. Seksuelle handlinger mot barn straffes normalt med 2-10 år, så jeg tror ikke avlytting er aktuelt her. Avlytting kan dog foretas med samtykke av en part i en sak (f. eks. avlytte offerets telefon i en sak), men her finnes ingen slike parter. Det er jo faktisk overgriperen (om han er det) som ironisk nok blir offer for en ulovlig handling her. Politiet her i landet har vel også begrenset anledning til provokasjon, altså å oppmuntre folk til lovbrudd, siden det åpner for spørsmålet om lovbruddet hadde skjedd uten. Si at det dreier seg om et menneske med pedofil legning, men som ikke har begått pedofile handlinger og dermed er en lovlydig borger, skal politiet ha anledning til å å friste ham over evne til å forgripe seg og bure ham inne når dets skjer? Det synes ikke jeg. Geir Endret 11. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
drugis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvor har dere det fra at han faktisk var pedofil? Jeg har hørt klippene og lest begge artiklene. Om det er sant at han faktisk blir plaget av dette, ville det ikke være usannsynlig at han spilte med, bare for moro skyld. Ingenting er blitt bevist, og han har ikke blitt anmeldt engang. Bare registrert som mistenkt en gang. Og han skal "visst" ha blitt sett med unge gutter i bilen. Det er heller ikke ulovlig. Tvilen bør komme tiltalte til gode. Uskyldig til det motsatte er bevist. 9246643[/snapback] ingen spiller SÅ bra med, uansett det var en grunn til at di ringte netopp han. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 "Telefonavlytting kan bare skje hvis forbrytelsen har en strafferamme over 10 år. Seksuelle handlinger mot barn straffes normalt med 2-10 år" vell, hva med å andmelde faenskapet og gå for 15år...har jo mer en nok bevis til 10år går jeg ut i fra... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 "Telefonavlytting kan bare skje hvis forbrytelsen har en strafferamme over 10 år. Seksuelle handlinger mot barn straffes normalt med 2-10 år" vell, hva med å andmelde faenskapet og gå for 15år...har jo mer en nok bevis til 10år går jeg ut i fra... 9263978[/snapback] ditto, sjuke jævel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå