Gå til innhold

Når ble pedofile så populære?

Anbefalte innlegg

Fant et opptak på youtube.com av en "13 åring" og en eldre pedofil mann hvor det innrømmes overgrep og oppfordres til grove overgrep.

*fjernet av administrator*

Mannen har fått et så og så fått kjendis status under navnen "sotrapedo" og mange lar seg inspirere av hans syke legning til å bla. å lage sanger og filmer.

*fjernet av administrator*

...Det skal vist være en "kjenning" av politiet, men de kan av juridiske årsaker ikke bruke opptakene som bevis.

Opptakene må dere selv søke etter på www.youtube.com med sotrapedo som søkeord, da admin ikke ønsker å ha direktelink i fra denne siden.

Admin notis:

Hva saken dreier seg om:

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article358252.ece

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article361475.ece

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette var så ekkelt at det ikke finnes ord.

9220898[/snapback]

Hysterisk+Morsomt er 2 ord som umiddelbart dukket opp i hodet mitt. :!: :thumbup:

Han har visst egen fanklubb på Facebook også noe som ikke kommer som en overraskelse med tanke på hvor stort kultfigurpotensiale denne gubben har.

Tror den het "sotra-mannen" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Joda, det er jo tross alt en prank call og jeg må si jeg hadde vanskeligheter med å holde masken spesielt da jeg kom over den wigwam inspirerte sotrapedo sangen.

Hvem er det egentlig som har laget den?

Mener jeg har sett denne logoen før, men hvor?

det var jo faktisk dritbra :thumbup:

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Når jeg var ung så lo vi oss skakke av vaskemaskinmannen og gikk rundt å bannet slik som han gjorde.

Må si jeg er misunnelig på den oppvoksende generasjon som har perler som: "Gjer du de`og?" "Ååååh, flott altså" å fråtse i.

"Kjeme det sånn ut når du gjær det?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Sotrapedo er en fargeklatt i et grått strømlinjeformet samfunn.

Hvis han begår overgrep så ta han gjerne for det men litt griseprat skader ingen!

Håper vi får høre mer!

post-136336-1186439075_thumb.gif

Lenke til kommentar
Hvordan vet de hvor han bor?

De kjenner ham.

Det ligger videoer der de er med ham i bilen og greier.

De får visst penger av han men trenger ikke gjøre noe.

Det var visst noen som hadde ranet han også fordi det ryktes at han hadde en pose med penger i hanskerommet.

Lærer mye av å lese kommentarene på klippene. :!:

Her er link til fanklubben: http://www.facebook.com/group.php?gid=2419130946

Ligger flere linker til avisoppslag og greier så dette er ikke tull.

Lommemannen hadde flere klubber! :D

Lenke til kommentar
Enig.. Humor om dette emnet er så ekstremt smakløs

INGENTING er så alvorlig at det ikke kan spøkes med!

Bodde i nærheten av Bjugn da Bjugnsaken herjet som værst og selv om hele oppstyret var tragisk så var det utrolig mye flott humor som kom ut av det.

"Nå går det for With!" :!:

Lenke til kommentar
Enig.. Humor om dette emnet er så ekstremt smakløs

INGENTING er så alvorlig at det ikke kan spøkes med!

9223259[/snapback]

En unskyldning for de laverestående. Sammen med; "Humor hjelper ytringsfriheten. Ingenting er smakløst."

Lenke til kommentar
En unskyldning for de laverestående. Sammen med; "Humor hjelper ytringsfriheten. Ingenting er smakløst."

Så de som ler av ting du finner forkastelig er laverestående?

Hvis du ser en gammel dame som går på tenna på blankisen så ler du ikke hovedsaklig fordi du er så kultivert og intelligent? :!:

Og hva i all verden har du du imot ytringsfrihet? :hmm:

Husk at uten ytringsfrihet så hadde ikke du kunnet postet det tåpelige innlegget ditt.

Så for all del J@cob fortsett med å være den gode smaks ansikt utad for du gjør bare dine likesinnede en bjørnetjeneste, noe jeg er glad for.

Stå på! :p

Endret av LOL_XD
Lenke til kommentar

Så de som ler av ting du finner forkastelig er laverestående?

Hvis du ser en gammel dame som går på tenna på blankisen så ler du ikke hovedsaklig fordi du er så kultivert og intelligent? :!:

9229002[/snapback]

Hadde jeg sett en gammel dame hadde jeg ikke dratt på smilebåndet, jeg hadde løpt bort og gitt henne en hjulpende hånd. Hadde du spurt for ett år siden, hadde svaret vært ja.

Kultivert? Moi? Nei, vil ikke si det.

Ja til begrenset ytringsfrihet, ikke alt vi trenger å vite: o

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe som heter begrenset ytringsfrihet, enten så har du det, eller så har du det ikke. Man må tåle at alt snakkes om og at alt gjøres narr av, såklart kan det være både smakløst og støtende, men sånn er det nå engang om man faktisk skal ha ytringsfrihet.

Så lenge ingen gjør noe ulovlig, er det begrenset hva man kan gjøre, kjemisk kastrering av 1. gangs overgripere er vel hva jeg håper skal bli vedtatt i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Finnes ikke noe som heter begrenset ytringsfrihet, enten så har du det, eller så har du det ikke. Man må tåle at alt snakkes om og at alt gjøres narr av, såklart kan det være både smakløst og støtende, men sånn er det nå engang om man faktisk skal ha ytringsfrihet.

Så lenge ingen gjør noe ulovlig, er det begrenset hva man kan gjøre, kjemisk kastrering av 1. gangs overgripere er vel hva jeg håper skal bli vedtatt i denne sammenhengen.

9229468[/snapback]

<<c'mon, the world stoped being black'n white, when the got colour tellies.>>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...