Ezekuel Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Skal ha meg et nytt hovedkort. Skal da ha meg et hovedkort basert på i845pe chipset. Skal jeg gå for asus sitt P4PE eller MSI sitt? Vil ha et som er stabilt, og som er veldig bra til overklokking...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har kjøpt mye Asus selv, aldri noen problemer med disse. Ellers finner du mye info hos Tom's Hardware, og HW.no. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg er iallefall MEGET fornøyd med Asus sitt! anbefales! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Repeat after me, ASUS! MSI er ikke helt stabile til tider dessuten lan du stort sett klokke ASUS mer + at designerne hos ASUS ikke har røkt noe rart før de designa kortet... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har begge kortene fra Asus og MSI. Vil si at begge disse kortene er meget gode og jeg har ikke opplevd noen problemer. Men en ting oppdaget jeg og det var at Asus sitt kort leverer ikke stabilt nok strøm til cpu'en og dette kan hindre høyere overklokking. Kjører stabilt på MSI [email protected] med en vcore på 1.650 volt og på samme vcore på Asus sitt kort kommer jeg kun til @2.91. Det er ikke bare jeg som har opplevd dette. Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Takk for tipsene. Tror jeg skal gå for MSI jeg nå, siden jeg skal overklokke en del. Kan også være kjekt å prøve et nytt merke. har hatt Asus kort en del ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå