Pixl. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) jaja enda en post i dag da nå er jeg forvirret.. instalerte nå orb her og satte meg til og høre på no sound swappa litt rundt der da jeg kom til video trykka play på en og oiiy, videoen kom opp på skjermen..50 cent piggy bank(dårlig sang men den første jeg kom over ) så gikk inn på dataen og så at det var avi. oki greit for meg lizzom. fett nok det da.. men ville bare si ifra og lurte på om det var bare meg.. edit mpg, mp4 funker her også... Endret 6. august 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Med orb så funker vell alle formater? Funka med filmer på wiien også. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Med orb så funker vell alle formater? Funka med filmer på wiien også. 9220617[/snapback] trodde ikke det jeg... men i blandt så kommer det opp at formatet ikke støttes, og da er det bare og prøve igjen så kommer det.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Orb er et web basert senter og funker både over internett og uPnP. Det tar de formater som støttes og konverterer til FLV fil format, dvs flash filer. Både PS3 og Wii støtter også dette programmet. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 støøttter det mkv filer også? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Orb ... transcoding. Noko tull. Fungerar, barely. Den transkodar til ei transport-straum som den klarar lese, altså, on-the-fly-konvertering. Fungerar ikkje med HD materiale - eller, fungerar kansje, men blir ikkje akkurat HD, for å sei det mildt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Orb ... transcoding. Noko tull. Fungerar, barely.Den transkodar til ei transport-straum som den klarar lese, altså, on-the-fly-konvertering. Fungerar ikkje med HD materiale - eller, fungerar kansje, men blir ikkje akkurat HD, for å sei det mildt. 9223032[/snapback] Jasså? Har du noe bedre da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jasså? Har du noe bedre da? Konvertere til WMV. HD eller ei, WMV hjelper deg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jasså? Har du noe bedre da? Konvertere til WMV. HD eller ei, WMV hjelper deg. 9223551[/snapback] Stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå