Mikkel™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Flytter til namsos om ei drøy uke. Har bodd på røros før og vært vant til LAN der men gidder ikke 7 timer tog for å LAN'e ei helg... Derfor lurer jeg på om det er noen slags LAN i Namsos? Ta kontakt pliex Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du kan jo ta en titt på http://www.lansiden.net og så gå inn på "LAN-listen". Der finner du de fleste LAN i Norge Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei, bor selv i namsos, Lagre holder noen ganger lan, var der selv i påskeferien med 50 andre stk., var et helt greit gjennomført lan, ellers så er det jo noen ganger lan i mindre byer rundt namsos.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det var vist noe snakk om at det skulle bli LAN i Flerbrukshallen/Namsoshallen, og. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 UnitedParty i steinkjer (c.a en time med bil fra namsos) blir jo i vinterferien, tror jeg skal dit Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bump. Kjører visst Lagre-lan i år også, ser det ut til. Første helga i vinterferien. Lagre' sine hjemme sider er nede for øyeblikket, så jeg kan ikke bekfrefte noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå