ThomasPedersenDrammen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) dumme meg har greid å miste bordholder til mitt videokamera av type Sony Handycam DCR-HC46. denne er ganske vesentlig siden alt av ledninger går inn i den og kamera kan verken lades, legge film til pc eller vis film på tv uten denne. er det noen som kan hjelpe meg. ingen steder jeg har hørt med kan hjelpe meg, de kan kun få tak i den ved kjøp av nytt kamera. og det vil jeg ikke da kamera skal selges. hjelp en stakkar amatør... på forhånd takk Endret 6. august 2007 av ThomasPedersenDrammen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 dumme meg har greid å miste bordholder til mitt videokamera av type Sony Handycam DCR-HC46. denne er ganske vesentlig siden alt av ledninger går inn i den og kamera kan verken lades, legge film til pc eller vis film på tv uten denne. er det noen som kan hjelpe meg. ingen steder jeg har hørt med kan hjelpe meg, de kan kun få tak i den ved kjøp av nytt kamera. og det vil jeg ikke da kamera skal selges. hjelp en stakkar amatør... på forhånd takk 9220262[/snapback] Ta kontakt med Sony Center (har blant annet en butikk på Karl Johansgate) eller Sony direkte i verste fall. Jeg tror de er pliktige å levere en såpass sentral del til kameraet. Lenke til kommentar
ThomasPedersenDrammen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 den butikken viste jeg ikke om. skal sjekke den ut jeg. takk for tipset Lenke til kommentar
kamramann Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når det gjelder service og deler til Sony ville jeg prøvde Serviceavdelingen AS, Nedre Kalbakkvei 88, Oslo. Tlf. 23 17 50 80. Serviceavdelingen Det er vel det stedet i Norge hvor det er mest kompetanse om Sony. Hvis du ikke få hjelp der er vel det eneste stede å prøve forskjelllige bruktmarkeder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå