tAno16 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei. Holder på å lage en registrasjons side, hvor brukere kan legge inn brukernavn, passord og epost inn i mysql. Men når jeg tester den får jeg denne feilmeldingen: Warning: eregi() [function.eregi]: REG_ERANGE in C:\wamp\www\registrer.php on line 24 Og her har jeg utdrag fra php fila: 20. if(eregi("^(a-z|A-Z|0-9)*[^<>#$%^&*()?+/\"']*$", 21. $nytt_brukernavn)) 22. { 23. if(eregi("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a- 24. z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$",$nytt_epost)) 25. { Hva kan være feil? Fikk også "Epost adressen er ikke gyldig" etter feilmeldinga, som viser at det kansje kan ha noe med @'n eller '.' eller noe? Takker for eventuelle svar :3 Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Fikk ordna det Bytta ut: if(eregi("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a- z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$",$nytt_epost)) med if(eregi("^[A-Z0-9._%-]+@[A-Z0-9._%-]+\.[A-Z]{2,4}$",$nytt_epost)) Takk for hjelpa allesammen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå