Gå til innhold

Ja valg av skjermkort igjen! ATI eller nVidia....

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

Jeg fikk netopp en telefon fra Elkjøp fordi jeg hadde bestilt et TI4600 kort. Men hadde ikke flere igjen osv.. Så de sa at de kunne go meg et bedre kort altså et 4800Se kort.. Nei tenkte jeg og mailet dem med linker til Hardware osv... Så de ringte meg og sa det er helt korrekt. Og vi mente ikke og lure deg hvis det var det du trodde. Osv. Jaja kjempe flott sa jeg. Så sa jeg får jeg et 4800 kort isteden for da? Vi får en telefon fra de som tar de inn i morgen osv.. Så vi ringer deg etter det. For og gi deg informasjonen. Om hva vi skal gjøre. Men vi kommer begge til å bli fornøyde. Eller så kan vi sikkert ta inn 4600 modellen og slå en liten del av prisen av osv...

Flott og så bare venter jeg til i morgen.

Men nå netopp leste jeg at Komplett solgte Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB

AGP, ATI 9700, DVI-I, TV-Out, Retail for 1995 eller no og det er shit billig.. Eller hva?

Så da tenkte jeg og spørre dere. Hva er det beste kortet? For den prisen jeg tenkte:

Nvidia, bedre drivere, 50Hz bak 9700.

ATI lager bra kort men har dårligere drivere(kommer ikke til å fikse kortet for å gaine litt mer ekstra for du kan jø ødeleggekortet ditt hvis du gjør noe feil eller, kan de ikke sjekke om du har gjort det?)

50Hz mer en 4600..

Så det er ikke mye forskjell i mine øyne.

SPECS er vitkig så hvis jeg ikke kan bruke ATI kortet si ifra. Så fort som mulig. Men hva ville dere anbefalt. Og ikke tenk på at jeg kjøper Skjermkortet hos elkjøp eller noe. Bare tenk hva er best for pengene og hva holder lengst?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nvidia, bedre drivere, 50Hz bak 9700.

ATI lager bra kort men har dårligere drivere(kommer ikke til å fikse kortet for å gaine litt mer ekstra for du kan jø ødeleggekortet ditt hvis du gjør noe feil eller, kan de ikke sjekke om du har gjort det?)

50Hz mer en 4600..

Så det er ikke mye forskjell i mine øyne.

Takk

Øhh, 50Hz bak 9700???

Lenke til kommentar

Og det er kortet nå bortsett gfra 9500 serien...og pro selfølgelig..

Til spilling osv.. Er det bedre enn et 4800 kort da?

Er ikk ehelt sikker jeg, men det høres jeft ut med et ATI kort men jeg vet ikke om det er noe tess med de driverne som de har en del problemer med osv..

Jeg betaler ikke mer en 2000 kr for et skjermkort, det skal brukes så lenge som mulig, og det skal gi god ytelse til ALLE spill og det skal helst være tv ut på kortet. 4600/4800/9700 safire?

Og hva er tallene på kortene da?

Hvorfor er 9700 så MYE bedre enn 4600/4800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...