[spliff] Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heisann Noen av eikene på bakdekket mitt er løse og noen har falt av, så det er litt småskummelt å kjøre rundt for tiden Jeg har lett på alle nettsjappene som er nå, uten hell.. Hvor man kan kjøpe ny felg (og det som hører til) til Honda MT-5? Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Send mail til en av nettbutikkene og spør. Feks speedoptions. Eller du finner vel noe brukt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 SO har ikke det. MT5 gikk ut av produksjon for litt siden, 2001 mener jeg å huske. MT5 felg finner du brukt til en 200 lapp, og da er den så og si strøken i krommen. Lenke til kommentar
[spliff] Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Ok, takker og bukker Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har bakfelg til mt5, som du kan få kjøpe. bare å ta kontakt... Lenke til kommentar
[spliff] Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Å jasså ja =) Takker for tilbudet, men jeg sendte den inn til reparasjon her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå