Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 over skirfta sei vel mest partn? lurte på om når de nye 8900/9800 kortan kjem... Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De kommer vel i november/oktober har jeg lest. Bare rykter da, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De kommer vel i november/oktober har jeg lest. Bare rykter da, såvidt jeg vet. 9220196[/snapback] nVidia har offisielt sagt at "neste generasjon" kommer i november (samme tidsplan som G80) Så hvis det ikke dukker opp noen forsinkelser/problemer så blir det november. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 ok...har va noen som sa noe om at det kom ddr3 pci-e 2,0 osv noen ide om det? hmm blir vel kansje feil del av formuet det her da Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Leter litt på google og kan ikke finne noenting som tilsier at 8900GTX kommer. Muligens en modell som heter 8900GTX2. Ser ut som om de går direkte til 9800GTX (G92)som kommer Q4 -07. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det var vel før de så hva ATI kom med ja. Akkurat nå føler de jo ikke akkurat heten fra den kanten, så de kan ta seg god tid til å jobbe med G9x. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jo det er jo sant da. Har lyst på nytt GFX kort snart til AoC kommer. Og ikke særlig lyst og betale dyrt for de "gammle" kortene. Var jo litt det som var min tanke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå