md_86 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Hvilket flyselskap flyr billigst til Berlin i starten a September måned? Altså på den årstiden. Noe medlemskap som kan lønne seg etc? Takk. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg tror det er Norwegian som flyr billigst til Berlin. Regner med at du skal til Gardemoen. Bare skrev inn en dato. Her er det værtfall Oslo-Berlin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Skal til Berlin i slutten av august, og det billigste jeg fant var det SAS som hadde. EDIT: Riktignok snakker jeg da Bergen-Berlin. Fra Oslo ville det vært Norwegian, men hvis du ikke bor i nærheten kan andre selskaper ha billigere løsninger. Endret 6. august 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Husk at verdens største forbrukerelektronikkmesse; IFA, avholdes i Berlin rundt månedsskiftet august/september. Dette gjør at det er mye ferre og dyrere hotellrom som er ledige enn ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå