tomcse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 tomcse: godt å se at det er flere som ruger på en CL200 forsterker Ja, hjemmelaga funker bra det, har gått elektrofag så det var en enkel forsterker å bygge. Ikke mye dill og dall på denne nei, kun et stort volumhjul og masse ren lyd! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 digg tastatur du har Arctic Har det samme selv, og det verste er at det ikke kostet mange kronene heller! Skjønner ikke alle som må ha de største tastaturene som er ute på markedet med en million knapper og dippedutter. Lenge leve enkeltheten.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 @ lars 73 Lillebror pult? Nææ ikke kødd a? Kan bekrefte det var et lite puslespill og få den opp jah... Betalte 2995,- for den. Ser nå den er satt ned endel.. Men synes likevel det var mye for pengene! Apropos god stol, kontorstol, skinnstol og stressless... Vel, jeg har aldri hadd sansen for "kontorstoler" Lite for pengene, og ikke spesielt gode å sitte i. IMO Vanskelig og finne en i skinn også. Og stresslesser er alt for lave, ingen regulering i høyden, men de er veldig gode og sitte i. Så det var dillemaet mitt. Så jeg drev litt rundt på møbelbutikken og funderte. Men så kom det en fyr og spurte om han kunne hjelpe meg, tja sa jeg, kan du finne en stressless med gasslift og hjul til meg? (Dette sa jeg da mest på fleip) Svaret var at det kunne han faktisk! Så jeg plukket ut en veldig god stol i "stueavdelingen" og mot et pristillegg og litt leveringstid, så fikk jeg faktisk stresslessen min med kontorstol undertell! Anbefales! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 digg tastatur du har Arctic Har det samme selv, og det verste er at det ikke kostet mange kronene heller! Skjønner ikke alle som må ha de største tastaturene som er ute på markedet med en million knapper og dippedutter. Lenge leve enkeltheten.. Skulle akkurat si det samme. Det er ikke akkurat det dyreste man kan kjøpe, kostet vel 150 kroner eller no, men det duger da! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Artic: stressless med kontorstol understell.. hvor mange høvdinger måtte du hoste opp for en slik? (er det noe å vurdere for oss dødelige? ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvor dyrt det blir kommer an på hvilken stol du velger. Fra 4000-10.000,- ca. Spør etter Scansit/SOHO fra Hjellegjerde. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hmmz. jeg ga 1200 spenn for min stol på biltema.. synes det var nok jeg.. Den er faktisk god å sitte i. Sugler bare etter noe enda bedre.. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 For vel slenge med et bilde av redet mitt.. [bilde fjernet...] La forresten merke til at en annen bruker her hadde PC-bord fra samme produsent/serie som mitt Jepp, var ikke sikker på om du var en jente Arctic, men etter å ha sett pulten din så er jeg overbevist (hvis ikke du er en gutt med ei dame som konstant rydder pulten din ) Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Allyse: Todos duo 128?? Jeg har en sånn =) Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://home.no.net/quarkey/bilder/hjemme%2...%20hahah%20.jpgEr det en Bang & Olufsen Beovox høyttaler som telefonen står på? Ligner forferdelig på min... Jeg vet ikke, fikk de for et par år siden.. =) Allyse: Todos duo 128?? Jeg har en sånn =) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 min sin lille krok, men er vel egentlig en vegg da hybelen min ikke er noe særlig stor :-( men plass nok for en og ikke så stor plass å rote på. http://www.aaseboe.com/Bilder/teknokrok.jpg Kenwood ds21 series, Mark drittv 28", Compaq 17xl569 (40gb 384mb ram) Samsung 191T,logitech desktop pro, wacom tegnebrett, agfa 1236scsi scanner, lian-Li som står i mitt egetbygde stativ med praktisk hylle oppå der switchen står. Ikke verdens beste høgtalerstativ (postens brevpakke), men den står da. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sitter i stua i leiligheiten til meg om min kjæreste. crappy cam, feil belysing og litt rot på gøvlet. sku egentli få det (rotet) ut av bildet, men klarte ikkje det. gadd ikkje ta nytt bilde; er tom for batteri. forresten jævli fin kåk! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 For vel slenge med et bilde av redet mitt.. [bilde fjernet...] La forresten merke til at en annen bruker her hadde PC-bord fra samme produsent/serie som mitt Jepp, var ikke sikker på om du var en jente Arctic, men etter å ha sett pulten din så er jeg overbevist (hvis ikke du er en gutt med ei dame som konstant rydder pulten din ) Ehmm, javel. Ingen jente her som jeg kan se... Strengt tatt, det tar ikke mange sekundene og kvitte seg med den verste papirflommen :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 forresten jævli fin kåk! .. og pepsi i bakgrunnen. gode greier. det er gutten med smak, det. etc. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sjærst'n min er litt for gla i cola, så eg prøver å av-venne hu. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Coke vs. Pepsi? Er det en paralell til Mac vs. PC-PC? Coke is it! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Pepsi....Pepsi.... Evig Pepsi.... Uten tvil Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sjærst'n min er litt for gla i cola, så eg prøver å av-venne hu. gode greier. bra at det er noen som tar ansvar her i landet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 cola? pepsi? skjerpings! Får gjøre som kjetil og kjøpe RIMI-cola fordi det er billi. nei URGE er nok det ultimate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå